expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 26 lutego 2014

Wieczorowy dla rudowłosej.

Heh , hej ! 

Dziś przybywam do Was z makijażem wieczorowym, który według mnie jest idealny dla kobiety rudowłosej. Przynajmniej ja się w nim świetnie czuję :)
Dodatkowo zestawienie kolorystyczne uwydatnia piwny kolor oczu :)

Dobra , dobra czas na make-up :)




KOSMETYKI: 

Twarz:
Podkład Revlon Color Stay 180
Puder Ben Nye Neutral Set 
Bronzer Vipera nr 705 
Róż Astor Peachy Coral 

Oczy: 
Sleek Curacao 
Inglot cień sypki nr 42
Czarna kredka Pupa 
Biała kredka NYX Jumbo Milk 
Tusz Bell Twist 
Rozświetlacz Inglot nr 83 

Usta 
Rimmel Apocalips Rossetto 

Podoba Wam się ? :) 


Buziaki ! :*

 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta zieleń. Zgadzam się ten makijaż jak najbardziej pasuje do rudych. Tylko ja bym bardziej roztarła granice... i dla lepszego efektu dokleiła połówki sztucznych rzęs, bo wygląda jak niedokończony makijaż... Czemu robisz na każdym zdjęciu takie miny? To brzydko wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh rzęsy...wiem , ale zazwyczaj robię makijaże i zdjecia przed wyjsciem do pracy więc nie mam ąz tyle czasu by doklejac jeszcze rzesy :)

      Co do min na zdjeciach- jestem strasznei niefotogeniczna i wydaję mi się , że tak jednak lepiej wyglądam anizeli bez zadnej miny.

      Usuń
  2. super zielenie na oku :) ja bym je połączyła z bardziej pastelowym różem na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam tutaj uzywać różu :) jakoś go tu nei widzę :)

      Usuń
  3. Ładna kolorystyka, pasuje do Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba roztarcie :) Na wieczór rzeczywiście rzęsy i voila! Psuje do rudych, prawda, ale ładnie też podkreśla kolor Twoich tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo ładnie wykonany, podoba mi się połączenie tego bronzera i różu na policzkach. Co do rozcierania zawsze można się przyczepić, ale moim zdaniem wcale nie jest jakoś wybitnie źle :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...