expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 17 lutego 2014

Ziaja med 50+ ...czyli krem o którym mam mieszane uczucia.

Niech Was nie zwiedzie nazwa 50+. Nie, jeszcze nie jestem taka stara :) Te cyferki w nazwie kremu oznaczają filtr przeciwsłoneczny.


Co prawda w okresie zimowym słońca mało, ale w styczniu- lutym mocno grzeje:)

Krem z serii Ziaja Med (seria apteczna)

Cena: 17zł/50ml

kilka słów od producenta 

 Konsystencja: dość lekka ,ale tłusta


Kolor:  delikatnie żółty
Zapach:  Dla mnie pachnie wazeliną


Moje odczucia:
Krem dedykowany jest dla cery tłustej, którą posiadam. Produkt ma redukować wydzielanie sebum dzięki temu twarz ma być matowa przez kilka godzin. No i tu już jest problem przy samej aplikacji...Krem zostawia tłusty film i nijak nie chce się wchłonąć co sprawia , że twarz wcale nie jest matowa. Podkład na nim się waży i ciężko cokolwiek nałożyć. 
Jedyne czego nie mogę mu zarzucić to to , że faktycznie chroni przed słońcem itp. Zrobiłam mały eksperyment i po nałożeniu kremu poszłam na solarium. Mam tendencję do przebarwień i piegów ( zawsze po opalaniu mi wyskakują). W tym przypadku nie zaobserwowałam niczego takiego dodatkowo miałam wrażenie , że twarz jakby mi się mniej opaliła od całej reszty ciała.

No i sama już nei iwem czy polecać czy nie. Z jednej strony totalny nie wypał jeśli chodzi o mat z drugiej strony ochrona jest. 
Może tak - krem polecałabym osobą jednak o cerze suchej czy też normalnej.



13 komentarzy:

  1. Fajny kremik, przyda się ochrona, dziś mocno słoneczko grzało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten test super, ze zrobilas;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam z tej serii tonującego i ani on nie był tonujący, ani wcale dobrze na twarzy nie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam i nie iwem co z nim zorbić w sumioe teraz.

      Usuń
  4. Przyznam szczerze, że po tytule myślałam, że to będzie krem dla osób starszych :) Ja z ziaji używałam tylko balsamu z mleczka koziego, rewelacyjny był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wiedziałam! Ja też tak myślałam dopóki nie doczytałam co to za specyfik. Ja ziaję lubię :)

      Usuń
  5. krem jak najbardziej przyjemny dla skóry! i ochronny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chciałem podobny ale krem tonujacy ale zbyt tłuste te produkty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze w zapasie ten krem i boje sie go uzyć :P

      Usuń
  7. Z Ziai med mam emulsje do skory atopowej i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że podkład się na nim nie trzyma, bo chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki tłuścioszkowy mi się wydaje.. chyba dla sucharków włąsnie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...