expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 19 marca 2014

Fiolet

Jak już wiecie uwielbiam fiolety :) 
Świadczy o tym chociażby ostatni post w którym prezentowałam lakier Sally Hansen i to w kolorze fioletowym! 
Dziś też moc fioletu. Tym razem w makijażu :) 

Zaklinam wiosnę...i co by nie było nudno dodałam żółty akcent. Co prawda nie do końca jestem go pewna. Przynajmniej w tym położeniu jakim się znajduje. 

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale robione szybko przed wyjściem. :P 




KOSMETYKI: 

Podkład- Revlon CS nr 180 
Puder Ben Nye- Neutral Set 
Bronzer- Vipera 705 
Róż  Astor Peachy Coral

Oczy:
Sleek Oh So Special 
Miyo- white 01 i viola 17 
Inglot nr 736
Czarna kredka Pupa 
Biała kredka NYX Jumbo Milk 
Tusz Max factor 2000calories 

Usta: 
Inglot nr 544 


10 komentarzy:

  1. Makijaż ciekawy, ale gdzie ten fiolet ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież jest w zewnetrznym kaciku i jasniejszy tuz obok :)

      Usuń
  2. Powiało świeżością i wiosną. Muszę przyznać, ze orzeźwiłaś mnie swoim makijażem

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie powrót rudego, czy szykuje się jakaś zmiana kolorystyczna na głowei??

    Im dłużej patrzę na zdjęcia, tym bardziej jestem przekonana do tego żółtego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha widzę , że moje odrosty już dają po oczach. Raczej rudy już nie, ale to muszę wszystko technicznei ogarnąc bo moje kłaki mają to do siebei , że ni cholery nie chcą farby trzymać :)

      Usuń
  4. Wow wow wreszcie wiosna i krokusy w makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółty akcent bardzo fajny ;) widziałam ostatnio taki u Gray :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to czasami jest ze blogerki mysla o tym samym :) ale moj post jest wczesniejszy niz gray :P

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...