expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 3 marca 2014

Nivea Aqua Effect

Mimo iż cerę mam tłustą nie zapominam o nawilżaniu. 
Ostatnim kosmetykiem jaki stosowałam w tym celu był krem Nivea Aqua Effect. 
Jak ten krem wchodził na rynek przygarnęłam przypadkiem próbkę i skuszona jej zastosowaniem kupiłam pełno wymiarowy produkt. 


Jesteście ciekawi jak się sprawdził?- czytajcie dalej :)


Cena ok 25zł
Opakowanie: Biały plastikowy słoik.


Zapach: Typowy dla kremów Nivea.



Konsystencja: Dość gęsta ale w odczuciu taka trochę wodnista, zwłaszcza przy rozsmarowywaniu.
Działanie:

Moja opinia: Próbką byłam zachwycona, czułam meeega nawilżenie takie jakby moja skóra dosłownie "piła" ten krem. Przy pełnowymiarowym produkcie efektu "wow" już nie było. Niby trochę nawilżał, ale to nie było to co przy próbce. Może zmieniona formuła kremu na to wpłynęła , gdyż próbkę miałam jeszcze ze starym składem. Faktem jest iż krem nie obciążał mojej twarzy i nawet dobrze współpracował z podkładami. Nie zostawiał na skórze tłustej warstwy. Jednak ten produkt ma jedną dużą wadę: przy początkowym stosowaniu uczulił mnie. Potem skóra jednak się do niego przyzwyczaiła. 

Z jednej strony nie mam co narzekać na niego, ale rozczarowała mnie ta różnica między próbką a pełnowymiarowym produktem. 
Czy bym go jeszcze kupiła? Raczej nie, gdyż nie jest to piorunujący efekt. 

Używaliście tego kremu, albo jakiegoś innego z tej serii? 



4 komentarze:

  1. chcesz nawilżacza dobrego? to Ci dam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałbmy miec cerę normalną ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w lecie ten zielonkawy do tłustej skóry i nawet niezły, chociaż słabo matowi skórę :)
    Ale nawilżać nawilżał!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...