expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 17 marca 2014

Sally Hansen- Loves Me Not

Na targach Beauty Forum dorwałam lakiery Sally Hansen za 10 zeta! 
Co prawda kolory były średnie, głownie french bądź czerwienie. 
Ale , ale trafiły się też fiolety, które ja bardzo lubię. :) 




Loves Me Not to ciemna baza z mnóstwem fioletowych drobin które w zależności od światła mienią się nawet na złoto. 



Przyznam iż jest to mój pierwszy lakier tej marki. 
Pierwsze wrażenia- bardzo mile zaskoczył mnie pędzelek , który jest dość szeroki i ścięty prosto :) Dodatkowym plusem jaki od razu zauważyłam jest to , że lakier posiada kulkę więc łatwiej go wymieszać.



Co do aplikacji nie mam zastrzeżeń. Lakier jest średniej gęstości. dobrze się rozprowadza na paznokciu i w miarę szybko schnie.
Nie smuży i nie rozmazuje się. 
Jedyne co  mi przeszkadza to to , że po wyschnięciu lakier staje się pół matowy może to za sprawą drobinek itp. Jednak łatwo temu zaradzić wystarczy jedna warstwa bezbarwnego i znów piękny połysk :)


Trwałość? Jestem w fazie testów :) 

Znacie tą markę i lubicie? Pochwalcie się innymi kolorami wartymi uwagi :) 

PS: PRZYPOMINAM O ROZDANIU- LINK PO PRAWEJ STRONIE :) 


16 komentarzy:

  1. te lakiery to moje odkrycie! w Pepco były kiedyś za dyszkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam ale kolory też takei sobie były. myslę , że też je polubię :)

      Usuń
  2. hoho głębia koloru powala :D !
    super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor cudownei mieni sie w świetle dizennym :)

      Usuń
  3. Nie miałam tego lakieru, w ogóle mam mało, bo ja swoje żeluje. A ten lakier jest przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lakiery z tej serii :) Ten wygląda niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba bedą jednymi z ulubionych :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie używałam lakierów tej marki, ale wszystko przede mną, bo się na nie przyczajam;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostepne sa w hebe - bardzo czesto maja na nei promocje :)

      Usuń
  6. Ja niestety nie mam Hebe u siebie w mieście więc niestety nie będę mogła mieć tego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier jest bardzo ładny. A firmy JESZCZE nie znam, ale spokojnie, wdrażam się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się prezentuje na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...