expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 6 marca 2014

Ulubieńcy Lutego !

Malo tego , zwłaszcza jeśli chodzi o kolorówkę. 
W tej kwestii wiele się nie zmieniło. Na co dzień króluję u mnie Oh So Special.
To mój pewniak jeśli chodzi o makijaż dzienny. 

Zatem przejdźmy do ulubieńców lutego. W pielęgnacji też nic odkrywczego, ale za to sprawdzone kosmetyki :) 


Be Beauty (Bierdonka) - Micelarny żel nawilżający


  • Produkt jest delikatny i idealnie sprawdzi się przy wrażliwych cerach.  
  • Dobrze nawilża, zostawiając skórę gładką i aksamitną.
  • Raczej do mycia niż demakijażu- za słaby na zmycie make-up'u  

Pat&Rub- piling do ust  


  •  W okresie jesienno zimowym moje usta dają o sobie znać. Są suche i łuszczące się. Samo nawilżanie nie wystarczy. By pozbyć się skórek muszę je peelingować.
  • Przede wszystkim zapach tego produktu mi odpowiada- soczysta pomarańcza :) 
  • Dobrze zdziera skórki z ust zostawiając je gładkie i ładne po prostu. 
  • Więcej o nim przeczytacie TU
 Ziaja Sopot Rozświetlenie- czyli krem pod oczy. 


Borykam się z ogromnymi cieniami pod oczami, odkąd pamiętam je mam. więc co chwilę próbuję je jakoś zlikwidować albo chociaż sprawić , że będą mniej widoczne. 

  • Dobrze nawilża okolice oka. 
  • Delikatnie wygładza skórę
  • Minimalnie rozjaśnia cienie , ale za to super niweluję obrzęk
Spodziewajcie się oddzielnej recenzji o tym kremie :)

Bell Twist- Tusz do rzęs 


  • Fajnie podkręca moje mizerne rzęsy
  • Plusem jest iż produkt jest czarny czarny co wbrew pozorom ciężko uzyskać przy mascarach
  • Fakt pod sam koniec opakowania lubił sklejać rzęsy, ale super wydłużał 
  • Więcej o nim TU 
Inglot- Ołówek do ust nr 20


  • Polubiłam się ostatnio z czerwieniami. 
  • Zapewnia trwały, matowy kolor.
  • Wygodna aplikacjo, bo jest w formie ołówka więc nei potrzebuje dodatkowo konturówki. 
  • Mogę stopniować intensywność koloru itp 
Kobo - Cień do powiek w kolorze Pistachio


  • Zdecydowanie kolor- nazwa idealnie go odzwierciedla
  • Tworzy na powiece ładną perłową taflę. 
  • Cień jest trochę "mokry" dzięki temu dobrze przylega do powieki
  • Minusem jest niestety to , że cień potrafi się osypywać .

Znacie coś z tych rzeczy? :)

17 komentarzy:

  1. Ten peeling do ust mnie bardzo korci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny efekt uzyskasz gruboziarnistym cukrem z miodem :) cukier zluszczy a miod pielegnuje :)

      Usuń
  2. Żel z BeBeauty też znalazł się w moich ulubieńcach lutego :). Reszty nie znam, ale przynajmniej dowiedziałam się czegoś nowego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten żel z biedry, ale dla mnie średni.
    Fajny blog, znalazłam cię w grupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zapraszam do regularnego odwiedzania :)

      Usuń
  4. Czekam na recenzję kremu pod oczy, szukam czegoś fajnego i taniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam peeling Pat&Rub - jest ok. Kupiłam go w promocji, wg mnie w cenie regularnej jest za drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie cena regularna to przesada :)

      Usuń
  6. Ciekawa opinia na temat świetlika pod oczy. Żele Biedronkowe są super, podobnie jak i płyn micelarny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten sam peeling do ust, ten sam smak / zapach :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnei czeka krem żel z biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie samo zdanie o micelarnym żelu z Biedry, do mycia twarzy OK, ale do demakijażu się nie nadaje, przynajmniej u mnie, tylko rozmazywał ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na recenzje kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uzywam żelu z biedronki dla cery wrażliwej, tego rózowego ;D jak się skonczy spróbuje z micelarną wersja ;D kredka z Inglota ma fajny kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. matowe ołówki Inglota - jeden z moich ulubionych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...