expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 22 marca 2014

Ziaja Sopot- rozświetlający krem pod oczy.

Jest kilka kosmetyków wśród których szukam ideału.
O ile łatwiej mi znaleźć coś  super z kolorówki tak pielęgnacja przyprawia mnie o ból głowy.
Nie znam się na tych wszystkich składach itp. Ale wiem czego oczekuję od danego produktu. 
Borykam się z wielkimi cieniami pod oczami, które wynikają nie tyle  z mojego trybu życia, ale z faktu iż pod oczami mam bardzo cienką skórę która po prostu prześwituje i stąd są widoczne zasinienia i żyłki.

Jednak staram się jakoś zminimalizować ten defekt mojej urody. Testuję różne kremy pod oczy. 
W ostatnim czasie używam :

Ziaja Sopot - rozświetlenie


Cena- ok 15zł (dokładnie nie pamiętam)
Pojemność- 15ml

Krem znajduje się w tubce z "dziubkiem". Dzięki temu łatwo dozujemy ilość kosmetyku.
Nie wyczułam żadnego specyficznego zapachu- raczej klasyczny "kremowy"


Konsystencja lekka dość wodnista. Łatwo się rozsmarowuję i szybko wchłania, nie zostawiając tłustego filmu.



Tak pisze o nim producent : 

 
Moje spostrzeżenia: 

Pierwsze co zauważyłam to wygładzenie skóry pod oczami i nawilżenie jej. 
Fakt zmniejsza opuchliznę. Za to rozświetlenie według mnie jest znikome. Co do reszty obietnic producenta ciężko stwierdzić mi naocznie czy faktycznie miały miejsce. 
Krem jest bardzo wydajny. stosuję go codziennie rano i wieczorem a mam jeszcze pół tubki :) 

Czy jestem zadowolona? Sama nie wiem. Nie spodziewałam się cudów, zwłaszcza przy moim problemie z cieniami. Jednak bardzo spodobał mi się efekt nawilżenia skóry. Jest on naprawdę wyczuwalny :)
Ale czy o samo nawilżenie mi chodziło? No raczej nie. 

Myślę, że może na skórach z mniejszymi cieniami nawet by sobie fajnie poradził. Z moim problemem niestety nie dał sobie rady.



3 komentarze:

  1. od wielu lat szukam dobrego kremu pod oczy, teraz już takiego mega nawilżającego. z cieniami nie mam problemów a moje doliny są i nie wmówisz mi, że małe ;) nie wiem co Ci mogę polecić ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię Ziaję ale tylko w kwestii włosowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynym kremem pod oczy który mi pomógł była maska z japońskiej czereśni z Orientany

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...