expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 29 marca 2014

Zmiana koloru włosów...

Zmiana koloru włosów to czasem i zmiana w życiu. Kobiety tak mają , że jak coś zmieniają w swoim wyglądzie to idzie za tym zmiana i w życiu prywatnym. Czasem robimy to z premedytacją a czasem los się tak układa. U mnie tak jak w drugim przypadku, wszystko wyszło przypadkiem. Przez co rzadziej tu bywam i już piszę Wam dlaczego.

Wszystko spadło naraz. Podjęłam chyba jak na razie najważniejszą decyzję w moim życiu, ale nie jest łatwo, bo w tym samym czasie moja Mama wylądowała w szpitalu. Dopadły ją kamienie i coś w wątrobie co dopiero zdiagnozuje tomografia. Więc od dwóch tygodni latam jak poparzona praca-szpital-dom. Pracy dużo bo koleżanka poszła na L4 więc ktoś za nią pracować musi. Dodatkowo z moim planem dużo racy. Jakby tego było mało przez osłabienie, bo wbrew pozorom mało śpię i odpoczywam dopadło mnie ostre przeziębienie. Leki średnio dają sobie radę.

I pomyśleć , że wszystko zaczęło się od zmiany farby do włosów. Cóż za ironia :)

Zatem skoro już o tym wspomniałam to i się pochwalę swoją metamorfozą. 

Zdjęcia od razu po farbowaniu więc czoło brudne :) Pierwsza fota oddaje prawie kolor który w tej chwili posiadam taki gencjanowy fiolet :) 



I jak się Wam podobam w ciemnych włosach? 


Buziaki :) 


10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepsza wersja z dotychczasowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, naprawdę? A ja się muszę przyzwyczaić do tak ciemnego koloru :)

      Usuń
    2. też tak uważam - wyglądasz w tym koloze super :)

      Usuń
  2. ja Cię lubię w jaśniejszych, ale najważniejsze, że Ty się dobrze w tym kolorku czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie iwem czy się dobrze w nim czuje :) Muszę sie sama przyzwyczaić :)

      Usuń
  3. Odważny kolor włosów! wyglądasz bardzo ładnie i elegancko, tylko mam wrażenie, że pofrabowała się też skóra głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisalam zdejcia odrazu po farbowaniu wiec i czolo brudne :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor, też taki chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ten kolor, ładnie w nim wyglądasz :)
    i zdrówka dla mamy życzę!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...