expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Inglot- Serum do rzęs

Jak tam świętowanie? :) 
Ja ledwo już się dopinam w spodnie. Po Świętach dieta i dużo ruchu. :) 

Dziś przybywam do Was z produktem , który stosuję już jakiś czas.
Co prawda dopiero teraz wpadłam na pomysł by zrobić mu zdjęcia i opisać go po krótce :)



Mowa o serum do rzęs z Inglota. Jak wiadomo każda z firm teraz się prześciga by mieć coś takiego w ofercie. Z tym, że jedne produkty działają a inne to totalny nie wypał.

Cena serum to 49 zł więc jak na tego typy produkt znośny wydatek.

Opakowanie, a dokładniej aplikator nie przypomina w niczym typowych dla odżywek "piórek".


Tutaj mamy do czynienia z plastikową spiralą.
Zamysł tego typu aplikatora ma służyć by serum stosować na dwa sposoby.
  1. Tradycyjnie do nasady linii rzęs na noc. 
  2. Jako baza pod tusz. 
Produkt stosuję już od miesiąca i widzę różnicę w kondycji moich rzęs.
Jednak, żeby było wiarygodnie sfotografowałam dziś moje rzęsy i pokażę Wam efekt po kolejnym miesiącu stosowania. :) 





10 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawe jego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm nie będe słodził jak większośc ale niesttey nie widze zbytniej poprawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm kolega chyba nie doczytał... albo nie przeczytał wcale... hmmmm

      Usuń
  3. Łukaszu bo to nei są zdjęcia z efektem "po" tylko obecnego stanu. Efekt "po" wrzucę po meisiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej kuracji! Mam nadzieję, że fekty będą co najmniej zadowalające! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem efektów. Ostatnio pani w salonie zachwalała tą odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa efektów:) ja na razie stosuję serum i krem z L'Biotiki i widzę poprawę:) żałuję, że nie zrobiłam zdjęć przed.

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, że Inglot posiada coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...