expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 3 kwietnia 2014

Make-up + kilka informacji

Hej, 
Jestem w trakcie przeprowadzki i czasu brak na wszystko. dodatkowo tak jak pisałam ostatnio mam Mamę w szpitalu. 
Stąd moje zaniedbania, ale obiecuję nadrobić zaległości jak tylko wszystko wróci do normy :)

Dzisiaj dla urozmaicenia pokażę Wam make-up jaki wykonałam jakiś czas temu :)
Użyłam kolorowych pojedyńczych rzęs. Niestety akurat w tym kolorze miałam ich zdecydowanie za mało. Tak wiem , że efekt finalny już by lepiej wyglądał przy użyciu kolorowego tuszu. :( 

Z daleka wygląda to jeszcze w miarę, ale z bliska hmmm :(

DODATKOWO INFORMUJĘ IŻ PRZEDŁUŻAM ROZDANIE DO KOŃCA MIESIĄCA!!! TJ. 30.04.2014

Link do rozdania po prawej stronie :)


12 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż, fajny efekt z tymi kolorowymi rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te rzęsy :D Nie widziałam, że coś takiego w ogóle istnieje :) Gdzi emożna takie zdobyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np w Inglocie ::) i teraz sa za 5 zl :)

      Usuń
  3. ej a gdzie Cię nosi sąsiadko?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta spokojnie , nadal na Bródnie mieszkać będę :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż a ten akcent błękitu w rzęsach POEZJA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten makijaż. Niebieskie rzęsy dodają takiego smaczku :) Ja bym dodała jeszcze kreskę na górnej powiecie, wtedy makijaż byłby dla mnie już kompletny :) Mam parę uwag. Na jednym zdjęciu widać nieroztartą kreskę na brwi. I nie wiem czy to po prostu tak widać na zdjęciu ale wydaje mi się, że na każdym zdjęciu robisz "dzióbek". Jak dla mnie psuje to cały wygląd zdjęcia. Może mnie się tylko tak wydaje :) Niemniej oko jest bardzo fajnie umalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do brwi, fakt być może nierozstarłam jej. A co do dzióbka hmmm nie umiem inaczej - naprawdę już próbowałam ale jestem megaaa niefotogeniczna :)

      Usuń
  6. Supr oczko. Te rzęsy niebieskie wyglądają ładnie i tak troszkę zadziornie :) a z bliska nie ma się co czepiać ;)
    Zdrówka dla Mamy!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...