expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 9 kwietnia 2014

Nietypowe Kosmetyki 2

Jakiś czas temu pisałam o dziwnych i nietypowych kosmetykach jakie udało mi się znaleźć. 
Link TU

Dziś przychodzę do Was z kolejną dawką cudeniek , które mam nadzieje tak jak ostatnio poprawią Wam humor :) 

Dieta i zdrowy tryb życia w modzie. 
Błyszczyk powyżej co prawda jest na rynku ładnych parę lat , ale mnie nadal dziwi i szokuje. Mowa o produkcie, który ma Nam pohamować apetyt. Jeśli wierzycie w takie cuda to odsyłam do producenta ( Eveline )

Jeśli jednak nie jesteście na diecie, a wręcz uwielbiacie tłuste kąski. To propozycja dla Was! Pasta do zębów o smaku boczku! 
Nie wyobrażam sobie umyć nią zębów.  :) 


"Spożywczych" kosmetyków ciąg dalszy.  Mydło z piwa- dla smakoszy. Choć to akurat jest ciekawa propozycja  prezentu dla faceta :)


Do mydła dorzucimy super małe prezerwatywy i nie mamy co liczyć na udaną randkę :) chyba, że facet nie ma kompleksu na punkcie swojego ego i zrozumie żart :) 



Gąbeczka do wklepywania kosmetyków. Po co skoro mam od tego palce? :)

Azjaci wiodą prym jeśli chodzi o dziwne gadżety kosmetyki itp.

Takim oto sposobem mamy plasterki, które na pewno już widzieliście. Ich zadaniem jest powiększyć ruchomą powiekę.

Maski na bal karnawałowy? Nic z tych rzeczy! To są maski do ćwiczeń mięśni twarzy. Po założeniu wykonujemy ćwiczenia zgodnie z instrukcją i po paru miesiącach cieszymy się jędrną i sprężystą skórą.

Sama idea super, ale to jak się wygląda w takich maskach śmieszy :)

 
No i te zabiegi kosmetyczne. Śluz ślimaka działa zbawiennie na zmarszczki. Ale po co wydawać na to tyle kasy skoro wystarczy się położyć latem gdzieś w parku na łące i mamy to za darmo :)

Brak kasy i czasu na fryzjera? No problem! Mamy teraz pomadki na odrosty. Są tańsze niż fryzjer , ale czy lepsze? Jako alternatywa na wielkie wyjście może tak. Ale ja już mam problem bo nie ma w moim odcieniu :)


Na koniec coś co kompletnie mnie "rozwaliło" !!! :D 

Marka kosmetyków : Looking Good for Jesus 
W skład wchodzą takie kosmetyki jak płyn do kąpieli czy też kremy do rąk itp. 

Jestem osobą wierzącą, ale aż takie wyznawanie wiary do mnie nie przemawia.

No i te hasła reklamowe redeem your reputation. Ja wolę jednak odkupić reputacją idąc do Kościoła :). 

Czy coś szczególnego z powyższych Wam przypadło do gustu? A może Wy macie takie swoje "perełki" przesyłajcie zdjęcia bądź linki :)



11 komentarzy:

  1. pasta o smaku boczku, fujka :P
    a kolekcja z Jezusem niezła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku, a pasta o smaku boczku masakra...strach pomyśleć co będzie następne.

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh bardzo ciekawy post :) ja widziałam na stoisku Golden Rose właśnie te pomadki na odrost i dobrze że znajoma która tam sprzedaje mi powiedziała że to jest do włosów bo ja myślałam że to jakaś zwykła czarna szminka. A wgl to podobno robią furorę i klientki kupują jak oszalałe. Ale tych jakiś plasterków do powiek ?? Nigdy nie widziałam, po co to komuś... A o Jezusie nie wspomnę, wiem że dorabiają się na obrazkach, krzyżach itp ale na KOSMETYKACH ? Tak jakby Jezus miał przyjść na Ziemię po to żeby sprzedawać mydło, czy je promować !!! M A S A K RA ! pisz jak będziesz mieć coś nowego :)) aaa no i ta pasta do zębów o smaku boczku hmm muszę powiedzieć mężowi hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha rozbawiłaś mnie tym postem, sama nie wiem który produkt śmieszniejszy :D O żadnym z powyższych nie słyszałam wcześniej, no chyba ze o tych kremach ze ślimakami hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamiar! Cieszę się , że się podoba :)

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł na post z przyjemnością przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śmieszne wynalazki, bekonowa pasta króluje hihi;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...