expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 23 maja 2014

WYJAŚNIENIE


Pewnie większość z Was zastanawia się dlaczego tyle czasu mnie tu nie było i oprócz FB w ogóle się nie pojawiam.



Otóż powód jest prosty i wręcz błachy...

Przeprowadziłam się i jak na razie nie mam dostępu do neta w nowym mieszkaniu, a u mamy rzadko bywam. ...

Jednak cały czas coś robię w tym kierunku by internet uruchomić i do Was wrócić. 

Zatem jeśli za mną tęsknicie choć troszkę odsyłam na Facebooka .


2 komentarze:

  1. Zakładaj więc z tą wspólokatorką Internety i wracaj :)
    PS. Pozdrów ją, bo w końcu ochroniła Cię w jakimś stopniu przed powstawaniem zmarszczek wskutek opalania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nowe posty :-) ja też ostatnio bywał am od święta na swoim blogu, chroniczny brak czasu.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...