expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Powrót + pomadkowa seria.

Uwaga powracam!

Wkońcu...! Internet już jest i mam nadzieję , że będzie :)

Zatem dziś przybywam z kolejną pomadką, którą lubię :)

Jest nią Eveline nr 635.


 Cena: ok 20zł 
Opakowanie: Plastikowe stylizowane na złote. 
Zapach: Typowa pomadka :) 
Kolor: Połączenie brązu z czerwienią.


Krycie: Dobre
Konsystencja: Kremowa
Wykończenie : Satyna
Trwałość: Do 5h


Idealny kolor na zimowe wieczory. Do tego mocne brwi i tusz. Tak ja ją lubię nosić na taki troszkę wampirzy look :) 



Wadą tej pomadki jest fakt o którym muszę wspomnieć. Mianowicie czasem zostawia grudki na ustach. Może to być dość uciążliwe. Lecz ja tak naprawdę dużo od szminek nie wymagam. Zatem moje oczekiwania spełnia :)



6 komentarzy:

  1. Piękne opakowanie <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szminki. Zwłaszcza czerwone, ta ma świetny odcień. Przyczepiłabym się do precyzji aplikacji - ja lubię kontur jak "od linijki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , że kontur i ja lubię ale tutaj tak na szybko do zdjęcia :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...