expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 10 lipca 2014

Annabelle Minerals...czyli mój podkład na lato.

Zasada jest taka:
Lubię mocne krycie, więc zimą stosuję Revlon CS. Sprawdza się super. Jednak latem szkoda mi zapychać tak buzi i sięgam wtedy po minerały. 
Dlaczego? Bo nie czuję ich na twarzy, bo maja dość dobre krycie i nie zapychają

Swoją drogą jeśli chodzi o mineralne kosmetyki mamy teraz dość duży wybór, szkoda ,że niektóre są  drogie.
W zeszłym roku odkryłam Annabelle Minerals.  (strona producenta)

Moje odczucia co do tego kosmetyku w dalszej części. 

 
Podkład w formie sypkiej, zamknięty w plastikowym słoiczku. Dostępny w dwóch wersjach gramaturowych. Ja posiadam 4g / 30zł. Spokojnie taka ilość produktu starczy mi na sezon wiosna-lato.
Jak widać na zdjęciu opakowanie posiada wadę- szybko ściera się napis marki , dodatkowo zakrętka wykonana jest z matowego plastiku i mocno się brudzi.



Producent oferuje nam 3 rodzaje podkładów: 
  • matujący
  • rozświetlający
  • kryjący (który ja posiadam)
Jak widać po składzie , jest on ubogi zatem same minerały. Co dodatkowo pielęgnuję moją skórę i jej nie obciąża. Podkład zawiera filtr UV. 



Duży plus za sitko w środku. Dzięki temu łatwo dozować ilość kosmetyku. 

Z racji tego, iż jestem już troszkę muśnięta słońcem mój kolor to golden light.
Kolorystyka jest podzielona ze względu na tonacje np. gold -ciepłe, żółte tony, bądź natural czyli neutralna kolorystyka, mieszanka żółtych i różowych tonacji.


Tak jak już wspomniałam wcześniej, podkład jest w formie sypkiej...


...Ale nie jest to taki suchy produkt. Według mnie jest to struktura , która przyczepia się do twarzy i nie osypuje się w ciągu dnia. 

Co z jednej strony czyni to zaletą, zaś z drugiej wadą gdyż trzeba poczekać aż bardzo dobrze wchłonie się krem na twarzy , czy też użyć jako bazy pudru transparetnego bo inaczej mogą powstać plamy.

lewa- podkład, prawa-brak podkładu
Jeśli zaś chodzi o krycie...Wiadomo od podkładów mineralnych nie wymagam cudów, ale ten daje sobie radę. Minimalizuje pory i przykrywa niedoskonałości. Dodatkowo mam wrażenie , że super działa z technologią HD więc i wyrównuję moją skórę. 

Jedynie przy minerałach trzeba pamiętać by dbać o dobre nawodnienie skóry gdyż produkt ten może podkreślać suche skórki. 


Ja z tego podkładu jestem zadowolona i już drugi raz po niego sięgam właśnie latem. Jest dosłownie nie wyczuwalny na twarzy i skóra pod nim oddycha. 

PS: na stronie producenta można kupić próbki, więc warto skorzystać :)



 


9 komentarzy:

  1. Mam ten podkład w odcieniu Natural Light i jestem bardzo zadowolona, zrezygnowałam już z tradycyjnych, płynnych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka odcieni i cała gamę róży:) są świetne:) idealne do cery tłustej i mieszanej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zamówię próbki bo ciężko mi dobrać odpowiedni podkład mineralny :) Ale wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wydaje sie bo twarz zarozowiona a podklad mega zolty :)

      Usuń
  5. Już widzę, jak moje dwie lewe do makijażu ręce wyrządzają ogromną krzywdę mojej twarzy z pomocą tego produktu... Na pewno bym narobiła plam na buzi. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem wierna LilyLolo :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...