expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 16 lipca 2014

Graficzny makijaż na imprezę.

Kto śledzi mojego FB? Ręka do góry :) 
Zatem kto mnie obserwuje wie , że w weekend wybrałam się na imprezę :P

Nie miałam  dużo czasu na wyszykowanie się, więc postawiłam na coś prostego i efektownego. 
Ale, ale zdjęcia na bloga zdążyłam zrobić sesese :)

Wróćmy do meritum....

Z racji iż mój outfit był w dość intensywnym kolorze, chciałam by makijaż współgrał z nim, a jednocześnie nie był banalny. 

Pomyślałam, że makijaż graficzny będzie dobrym rozwiązaniem, więc nie do końca roztarłam cienia w załamaniu powieki. :)





 I jak Wam się podoba? A może się nie podoba? :)




3 komentarze:

  1. Fajny makijaż, koszula no i kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, bardzo Ci pasuje, a ten naszyjnik bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...