expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 21 lipca 2014

Mała rzecz a cieszy....

Są takie rzeczy bez których można się obyć, ale i też dzięki nim nasze życie staje się prostsze i przyjemniejsze.

Jedną z tych rzeczy są gąbeczki do demakijażu Calypso z Rossmana za ok 5zł.


Pakowane po 2 sztuki. Wielkości dłoni.

Gąbki przypominają mi placki :) Jakoś tak się mi skojarzyło :)


Powierzchnia gąbki jest porowata , po zmoczeniu zwiększa swoją objętość

 
Produkt miękki w dotyku, zatem nei podrażnia mi buźki :)
.


Mój demakijaż wygląda standardowo czyli micel, żel do mycia twarzy i tymi oto gąbeczkami zmywam nadmiar piany z twarzy. 

Te gąbki są o tyle fajne , bo nasączone tonikiem. Więc po przetarciu twarzy mogę od razu nałożyć krem :)


Uważam , że za 5zł można sobie ułatwić życie by dokładniej zmyć twarz. 

A Wy używacie tego typu produktów? 



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu gąbeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam dzisiaj w Rossmanie i jakieś babki właśnie sobie chwaliły te gąbki :) stały przed regałem i dyskutowały o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam te gąbeczki już kilka opakowań i powiem że lubiłam ich używać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo fajne:) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...