expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 2 lipca 2014

Perły do kąpieli

Kto śledzi mnie na fb ten wie o czym będzie dzisiejszy post :)

Mowa o perłach do kąpieli.


Jakiś czas temu w Hebe ,Panie przy kasie proponowały właśnie o to te kuleczki za bagatelną kwotę 2,50zł . Cena regularna 12zł, aczkolwiek z tego co się zdążyłam zorientować ten produkt nie jest w stałej ofercie drogerii. Szkoda...Ale o tym poniżej. 


Perełki średnicy 2' złotówki zamknięte są w wysokiej tubie, tworząc same w sobie dość ładny design. 
Te niebieskie cacka pachną kokosem, co mi bardzo odpowiada. :)


Jak działają, chyba każdy wie... 
Trzeba wrzucić kilka sztuk do wanny z wodą gdzie zaczną się rozpuszczać i pachnieć. 


Sam zapach nie jest intensywny i nie pozostaje długo na skórze. Dla osoby takiej jak ja , która uwielbia wszelkie mazidła do kąpieli i ceni zwłaszcza za zapach ten specyfik może być niewystarczający. Ale te kuleczki mają jedną bardzo dobrą cechę. Mianowicie olejek zawarty w środki jest dość tłusty i dzięki temu po kąpieli nie trzeba stosować balsamu ,a skóra jest miękka i nawilżona.

Za taką cenę uważam , że to super produkt i bardzo żałuję iż nie jest w stałej ofercie w Hebe. 

Znacie? Używacie? A może coś innego polecacie? 


10 komentarzy:

  1. Jakos mnie nie przekonaly do siebie.
    Wole zdecydowanie sole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Ja szczerze soli nigdy nei używałam :)

      Usuń
  2. Kurczę, muszę dorwać te cuda! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj aczkolwiek nie są w sgłej ofr ie Hebe czego bardzo zaluje :)

      Usuń
  3. dawno nie stosowałam do kąpieli nic oprócz soli morskiej
    muszę się porozglądać w drogeriach za czymś nowym
    mam ochotę na kule :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowych duzych kul nie lubie, ale moze kiedys sie przekonam :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz o nich słyszę, wyglądają ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...