expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 7 lipca 2014

Summer

Dziś na własnej skórze poczułam, że lato i do mnie w końcu dotarło.
Na obecną chwilę moja twarz przypomina dojrzałego buraka. Tak tak przebywanie na słońcu tak właśnie się kończy.

Skoro już mamy takie letnie klimaty to i makijaż dziś dla Was w tym stylu. 



Z czym kojarzy Wam się lato? Bo dla mnie to przede wszystkim słońce i gorący piasek. 
Także złote cienie i rozświetlona twarz, muśnięta promykami słońca...









KOSMETYKI:

Podkład Annabelle Minerals Golden Light
Bronzer Loose Powder Estee Lauder Medium
Róż Astor Peachy Coral

Pigment sypki Satin Gold , Summer Warmth, Golden Coffee (kolorówka.com)
Mascara Eveline Extencion Volume


9 komentarzy:

  1. Świetny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już nie, był fiolet a został tylko brąz :P

      Usuń
  2. wow jaka rozświetlona jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny taki delikates, ale usta mi się nie podobają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny blog. Z chęcią zaobserwuje.
    Może wzajemna obserwacja? Zapraszam do siebie:
    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też usta się średnio podobają ale oczy pieknie pomalowane ! :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...