expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 28 lipca 2014

Zmierzyłam się z legendą...czyli MAX FACTOR 2000 calories

Tak tak i ja się skusiłam na ten tusz...ale niestety się mocno zawiodłam...

O tym dlaczego tak się stało poniżej:



Tusz dostaniemy w praktycznie każdej drogerii i jest to koszt ok 30zł, choć czasem zdarzają się promocje i wtedy kupimy go taniej. 


Sam tusz występuje w kilku wariantach, ja wybrałam podstawową i najbardziej klasyczną wersje. 
Standardowe czarne opakowanie zdobione złotymi napisami mieści w sobie 9ml produktu. 


Szczotka również klasyczna.

Sam tusz jednak nie przypadł mi do gustu gdyż jak dla mnie jest zbyt gęsty i suchy. Nie wiem może tylko mi się trafił jakiś kiepski egzemplarz. Datę ważności sprawdziłam niby wszystko ok, ale   naprawdę ciężko mi uwierzyć w te wszystkie cudowne recenzje w ,których dziewczęta się nad nim rozpływają.

Niżej tak prezentuje się ten produkt na oku.


Pierwsza warstwa- naprawdę ciężko się rozprowadza po moich mizernych rzęsach.



I druga warstwa.

Naprawdę mam wrażenie, że zamiast się rozprowadzać po rzęsach tylko je oblepia. 
Dodatkowo główną cechą produktu miało być wydłużenie, którego nie zauważyłam jakoś specjalnie.
No dramatic volume to na pewno nie jest...

I tym oto sposobem potwierdza się reguła, że to co dla innych cudowne u mnie raczej się nie sprawdza....A szkoda ... 

A Wy znacie ten tusz? Używacie? Lubicie? 


13 komentarzy:

  1. ja kupuje ten tusz od 5 lat i jest genialny... Może nie umiesz rzęs malować :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :) Swoją droga tak jak pisalam glownym problemem jest konsystencja tego produktu.

      Usuń
  2. Ja go używałam ładnych parę lat temu, jak jeszcze kosztował ponad 50 zł i z tego co pamiętam to bardzo go lubiłam i jeden mi starczył na jakieś pół roku. ;) Może ta nowa wersja jest gorsza...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tego chyba najpopularniejszego tuszu nigdy nie miałam. Zawsze coś innego było akurat pod ręką. Miałam chęć wypróbować, ale po twojej notce trochę mi przeszło, bo faktycznie wygląda jakby oblepiał rzęsy ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieco koszmarkowo wygląda :I Sama go uzywałam kiedyś, choć miał inne opakowanie, ale było to dobre 10 lat temu, więc w sumie zrozumiałe :) Bardzo się lubiliśmy, wyglądał super na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nei tyle co miałaś inne opakwoanie, może po prostu inny wariant tego tuszu :)

      Usuń
  5. Myślę o nim dokładnie to samo co ty :)
    Baaardzo nie lubię, strasznie skleja mi rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam go od kilki lat, nie zamienię na żaden inny! zapraszam :) www.kingamoskalmakeupart.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś i był całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie wydałabym 30 zł na tusz.. troszeczkę dla mnie to przesada. Rozumiem że to znana firma, że Max Factor itp itd no ale jednak to tylko zwykły, czarny tusz nic więcej. Nie miałam go nigdy ze względu na cene. Wolę tańsze i o wiele lepsze tusze np. z Avonu lub Wibo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...