expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 22 sierpnia 2014

Avon- Oczyszczające plastry w żelu

Odkąd pamiętam borykam się z rozszerzonymi porami i wągrami. Czarne plamki są dosłownie wszędzie...Czoło, nos, broda a nawet policzki są wysypem tego paskuctwa.

Kiedyś dostałam w prezencie plastry do oczyszczania na nos. Takie typowe co to się je przykleja na skórę, później moczy i odrywa. Pamiętam , że byłam z nich zadowolona, ale niestety są dość trudno dostępne.
Dlatego ucieszył mnie fakt, że Avon w swojej ofercie posiada alternatywny produkt.


Kilka słów od producenta:
"To już koniec! Zerwij z wągrami i zatkanymi porami jednym ruchem i ciesz się gładka i miękką skórą. Działanie: Usuwa zaskórniki z obszarów podatnych na ich występowanie, zmniejsza widoczność powiększonych, zatkanych porów."

Cena: regularna 22zł/ obecnie prom. 17.99zł
Opakowanie: Klasyczna tuba o pojemności 30ml


Konsystencja: Bardzo gęsty, lepki żel
Zapach: Trochę pachnie jak spirytus.


Sposób użycia: "Rozprowadź żel na skórze, poczekaj aż wyschnie a następnie oderwij wyschnięty żel jednym ruchem i ciesz się czysta cerą. Stosuj do dwóch razy w tygodniu w okolicy nosa, czoła, strefy-T i policzków."


Ja nakładam żel praktycznie na całą twarz, jak już napisałam wyżej...wągry są wszędzie!

A oto jak wygląda żel po usunięciu...

Moja opinia:
Produkt ma przystępną cenę i jest wydajny. Niewielka ilość żelu wystarczy, by rozprowadzić go na całej twarzy. Jak widać wyżej faktycznie usuwa czarne plamki. Skóra po nim jest napięta i wygładzona. Nie odczułam , żadnego podrażnienia ani wysuszenia. Jedyny dyskomfort jaki może towarzyszyć to przy samym procesie odrywania plastra. Co jednak zawsze się pojawia nie tylko w tym przypadku, ale przy każdym innym plastrze...No właśnie ....i jeszcze jedno "ale" sama nazwa jakoś nie do końca do mnie przemawia. Może po prostu nie przywykłam, by coś w formie płynu nazywać "plastrem", raczej kojarzy mi się to z konsystencją stałą, ale to już taki mały niuans. :P
Podsumowując jestem na tak :)


6 komentarzy:

  1. a tak się nad nim zastanawiałam :) chyba zaryzykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzie mnie ciekawi ten żel, na pewno w końcu go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie jest to zbędny kosmetyk.
    Wolę zwykły peeling do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety sam peeling juz nie pomaga... :(

      Usuń
  4. Ciekawe - byłabym skłonna to kupić na próbę :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...