expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Inglot- Serum do rzęs

W maju tego roku  w moje ręce wpadł ten produkt,  dokładniej jest to serum do rzęs.
Jest to stosunkowo nowy produkt marki Inglot.
Jak zauważyliście często używam produktów tej marki, a to ze względu na to , że je lubię i , że po prostu mam do nich łatwy dostęp. :)

Dobrze, dobrze ale nie o tym dziś.


Cena 49zł/ 7,5ml
Opakowanie: białe co dla Inglota jest dość dziwne gdyż większość produktów mają czarne opakowania.  Serum zamknięte jest w opakowaniu przypominającemu tusz do rzęs.


Skład- jest najważniejszy w tego typu produktach. Głównie chodzi o peptydy, które stymulują wzrost rzęs, dzięki nim produkt działa lub nie. Nie będę tej odżywki porównywać z Revitallash bo po pierwsze nie mam porównania bo nie używałam po drugie Revitallash jest już zarejestrowany jako lek więc porównanie nie ma tu  sensu.


Aplikator- ma kształt szczoteczki do rzęs tylko tyle, że zamiast włosków są wyprofilowane szczelinki, które rozczesują rzęsy.

Poniżej mój sposób aplikacji...


Najpierw serum nakładam klasycznie wzdłuż linii nasady rzęs...
Potem aplikuje produkt jak tusz do rzęs.

Ciekawym rozwiązaniem jest kształt tego aplikatora gdyż dzięki temu można serum aplikować jako bazę pod tusz. Choć ja nigdy nie miałam czasu by używać tej odżywki rano :P

Zatem pora na...

Podsumowanie: 
Serum działa i u mnie się sprawdziło. Moje rzęsy stały się grubsze, dłuższe i jakoś bardziej chcą się układać. Podniosły się od nasady i już nie są tak proste jak kiedyś. Oczywiście wiele zależy, jakie są na początku. Po swoich kikutkach nie oczekiwałam cudów. Raz, że liczy się systematyczność, a u mnie z nią tak różnie bywało. Dwa, moje rzęsy były bardzo mizerne więc efekt jaki osiągnęłam jest już dla mnie sporym sukcesem.

przed kuracją
po kuracji

Za tą cenę myślę, że warto przetestować :) 



5 komentarzy:

  1. fajnie, że coś tam zadziałało :)
    ja używałam Revitalash, właściwie to ciągle używam tylko rzadziej i efekty po prostu mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisalam do revitallash porownywac nie bede bo w tej chwili to juz lek a nie odzywka :)

      Usuń
  2. Muszę właśnie kupić jakies serum do rzęs, może to będzie właśnie to.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post zapraszam! http://inspirationvevo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam to serum. Rzęsy mniej wypadają są grube,długie i gęste

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...