expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 20 sierpnia 2014

Make up Sleek Respect

Ostatnio czytając u Kosmetyczne Remedium o powrocie do Sleek'a przypomniało mi się o tej palecie.

Sleek Respect dostałam na święta i dawno jej nie używałam sama nie wiem czemu. Przecież to ładne dość klasyczne kolory :)


Ja przy użyciu tych cieni zmalowałam coś takiego...





KOSMETYKI:

TWARZ:
Podkład Lumene trip stay 03
Puder Ben Nye Neutral Set
Puder Lancome Medium
Róż Astor Peachy Coral
OCZY:
Sleek Respect
Tusz Eveline
Kredka NYX Jumbo Milk
USTA:
Inglot Freedom Sytem Matte Lipstick nr ?



2 komentarze:

  1. Przyjemny dzienniaczek, ja ostatnio jednak z rezygnowałam z cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, ja właśnie zastanawiałam się nad odcieniem tej pomadki, jednak zdecydowałam się na dwie ostrzejsze wersje, ale teraz jak patrze to świetnie się prezentuje, następnym razem i ją wezmę do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...