expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 9 września 2014

Garnier Hydra Adapt

Dawno nie było recenzji więc dziś Was tak ową uraczę :)

Kuszona reklamami o kremie nawilżającym, który jest w wielu wariantach, że z pewnością znajdę coś dla siebie zakupiłam właśnie o to ten krem. 

Mowa o Garnier Hydra Adapt

 
Produkt ten występuje w bodajże w 5-ciu czy 6-ciu wariantach w zależności od rodzaju i potrzeb naszej skóry. Moja twarz jest ostatnio dość mocno odwodniona więc skusiłam się na wersję do cery normalnej i suchej. 

Opakowanie: Klasyczna tuba o pojemności 50ml
Cena: ok 15zł w promocji ok 10zł

Kilka słów od producenta:


A co ja myślę? 

Zapach: Skojarzył mi się z chemiczną zieloną herbatą. Niekoniecznie mi odpowiadał
Konsystencja: Dość treściwa, nie lepka. 


Działanie: Nie zauważyłam,by krem znacząco nawilżył moją skórę. Natomiast faktem jest iż wygładza i koi. Po peelingu gdy posmarowałam twarz odczuwałam ulgę. Wygładzenie też mocno odczuwalne, ale podejrzewam iż zawdzięczam to silikonom, które krem posiada a nie jak pisze producent lotosowi, choć i on pewnie się przyczynił do tego efektu.

Moja opinia:
Duży plus za pojemność, gdyż większość kremów do twarzy to ok 30ml. Opakowanie też dosyć poręczne, łatwo wycisnąć kosmetyk do cna :) Niestety minusem tego produktu jest to, że po upływie kilku kwadransów niemiłosiernie się świeci na twarzy. Wymaga zastosowania większej ilości pudru, jeśli stosujemy go pod makijaż. 
Krem zawiera silikony i może zapychać, choć ja nie zauważyłam takiego efektu. Jak również nie zauważyłam działania o którym pisze producent. 

Kosmetyk średni raczej mi nic nie urwał :P I raczej nie kupię go ponownie. 

A Wy znacie ten krem? A może miałyście inny rodzaj z serii? 

 


4 komentarze:

  1. Czyli jednym slowem nie dla mnie :D Ogólnie nie lubię zapachów kosmetyków garniera (no oprócz Fructisów) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ich osmetyki mają dośc specyficzny zapach :)

      Usuń
  2. Ja wypróbowałam sorbet matujący i niestety nie trafił do mojego serduszka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubilam wersje rozowa tego kremu - jest jak opatrunek, taka kolderka dla skory - naprawde fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...