expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 22 września 2014

Sandra

Sandrę już pewnie znacie...
Jest jedną z moich stałych klientek i zawsze przy jakiś okazjach ją maluję. 
W sobotę Sandra szła na wesele, więc musiałam jej coś wyczarować :)

Oprócz Sandry malowałam również jej mamę , ale niestety nie wyraziła zgody na zdjęcia.

Sandra miała długą i delikatną suknie w kolorze brzoskwiniowym, więc zażyczyła sobie mocne oko dla kontrastu, ale bez konkretnie pomalowanych ust gdyż wolała je podkreślić błyszczykiem który miała ze sobą i w trakcie imprezy łatwiej jej go poprawić.

Zatem postawiłam na klasyczne czarnego smoka z odrobiną brokatu, co by ładnie oko błyszczało w sztucznym świetle :) 







11 komentarzy:

  1. Ładnie migoczący makijaż, a Sandra piękna nawet bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Super :) Sandra jest bardzo ładna nawet bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I rzęsy jakie ma...nic tu nei doklejałam :)

      Usuń
  3. Oka wygląda świetnie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne oczko, makijaż idealny na imprezę :) a jakie długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie. Świetna modelka. Wszystko można na niej zmalować

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córa po małżonku odziedziczyła takie same firany :D ciekawa jestem jak będzie wyglądała,jak będzie choćby nastolatką (teraz ma dopiero - lub już aż 7miesięcy) ale rzęsy na pierwszym planie :) makijaż oka świetny !

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo makijaz i modelka boska :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...