expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 11 września 2014

Wibo Leather Nail

O tej limitowanej edycji kosmetyków z Wibo już chyba każdy słyszał. 
Tym razem i ja poczułam się skuszona, lecz gdy dotarłam do sklepu z limitki został tylko lakier i ćwieki na paznokcie. Szkoda bo chciałam zobaczyć jeszcze tusz i eyeliner. Pomyślałam jednak, że dobre i to, tak w moim koszyku wylądował czarny lakier i ozdoby do paznokci.


Pewnie każdy wie o co chodzi z tym lakierem, ale dla zasady napiszę w czym rzecz. Lakier po wyschnięciu fakturą ma przypominać skórę tj. coś na wzór rękawiczek czy też kurtki.

Tak też się dzieje. Lakier dość szybko schnie i ma dostateczne krycie.
Ćwieki łatwo się kleją ,ale te największe chyba jednak się nie spiszą na mojej małej płytce.


Opakowanie jest dla mnie mocno niewygodne. Kanciasty korek przeszkadza mi w operowaniu pędzelkiem, który sam w sobie też jest mało wygodny bo jest bardzo mały.

Co do efektu jaki daje lakier, mam mieszane uczucia. Niby fajny bo o pół matowym wykończeniu i jest to coś nowego, ale z drugiej strony mam nieodparte wrażenie, że identyczny efekt osiągnę kładąc się z niewyschniętym jakimkolwiek lakierem :P

Cóż może jeszcze się przekonam.....

 

7 komentarzy:

  1. Nie przypadło mi do gustu to wykończenie :/ no i ten aplikator..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mam mieszane uczucia co do tego lakieru :)

      Usuń
  2. A mi się bardzo spodobał :) Za to ćwieki niezbyt, jakieś takie dziwne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam czarny lakier z wibo ale zwykły i sprawdza mi się bardzo dobrze :) A ten średnio przypadł mi do gustu, dlatego, że średnio lubię takie wykończenie :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakos mnie tego typu lakiery nie kreca, wole zwyczajne, ale naklejka fajna

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...