expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 29 października 2014

Essence thermo effect

Essence thermo effect czyli lakier z limitowanej edycji na jesień- Hello Autumn.
Cena to ok 8-10 zł za 8ml


W skład kolekcji wchodzą cztery kolory: czerwony, cielisty, zielony i brązowy.
Z tych wszystkich kolorów mi najbardziej spodobał się czerwony pod piękną  Beuty-fall Red. :)


 Lakier ma klasyczny pędzelek, którym łatwo się pracuje. Dość ładnie kryje, przy dwóch grubszych warstwach osiągniemy satysfakcjonujący-przynajmniej mnie- efekt :P



Jeśli chodzi o trwałość- niestety, ale nie powala. U mnie lakier wytrzymuje 1,5 dnia. Choć na mojej płytce to i tak niezły wynik za tą cenę.


To co mnie przede wszystkim skusiło by kupić ten produkt to jego termiczny efekt.  Który również mnie nie zachwycił.  Spodziewałam się czegoś w stylu ombree na paznokciach, zbliżonego efektu do eclair. A tutaj mamy dość proste przejścia tzn. na zdjęciu powyżej lewy paznokieć to ten który był polany zimną wodą, po prawej stronie to paznokieć, który otrzymujemy po pomalowaniu go.
Jak widać mamy po prostu efekt jasno-czerwonego lakieru i ciemno-czerwonego.

Jednak muszę przyznać, że duży plus dla marki , że wypuszcza takie "bajery" i to jeszcze za tą cenę :)


7 komentarzy:

  1. Jak kocham essence, to spodziewałam się lepszego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też niestety się zawiodłam troszkę :/ ale za tą cenę nie ma co jęczeć :)

      Usuń
  3. Efekt faktycznie niewielki. Ale kolor całkiem ładny:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie wciąz nie ma tej limitki :(
    z nowosci czaje sie na lakier ombre z catrice, ale tez sie boje ze bubel, wiec czekam na jakies opinie w sieci :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie wymyślne lakiery, są świetne :D Zawsze marzył mi się Eclair, ale jakoś nie było okazji, więc mam tylko jeden z Ferity. Aż żałuję, że na tego nie zwróciłam uwagi, albo może i dobrze, bo jeszcze bym go kupiła :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...