expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 17 października 2014

Estee Lauder Lucidty

Estee Lauder Lucidity to nic innego jak puder sypki.
Poniżej troszkę go Wam przybliżę.


Cena: 165zł/21g
Ja nabyłam go w promocji za 116zł, gdyż marka zmieniała w tym czasie pojemność produktu. Ten puder dostępny jest podajże w cenie 109zł/ 10g

Opakowanie: Klasycznie zakręcany słoik z sitkiem w środku. Proste opakowanie z mega połyskiem na zakrętce i logo firmy. Dobrze wygląda, ale zostają ślady od paluchów. :P


Charakterystyka: Jest to typowo wykończeniowy puder sypki, więc nie spodziewałam sie po nim krycia. Jak sama nazwa wskazuje TRANSCULENT czyli delikatne krycie. 

Kolor: Wpadł w moje ręce latem, więc byłam trochę opalona stąd kolor 03 czyli Medium. Jasny opalony kolor z drobinkami złota. 



 Moje odczucia co do tego pudru na początku były sceptyczne. Ponieważ puder zawiera w sobie drobiny bałam się , że będę się świecić jak dyskotekowa kula. Nic bardziej mylnego, na skórze w ogóle jest nie widoczna. Dodatkowo mam wrażenie iż puder jakby "przykleja" się jakby do twarzy dzięki temu trzyma się na niej dość długo. Jedynym minusem może być to , że jest perfumowany. Ja nie przepadam za tego typu rozwiązaniami, gdyż zapach zazwyczaj mnie drażni. 

Teraz, gdy już bledłam używam go jako bronzera i równie dobrze się sprawdza w tej formie. Zostawia delikatnie zaakcentowane rysy twarzy. Choć typowo do konturowa jest jednak za ciepły. 

Tak prezentuje się na skórze. Jak widać jest bardzo subtelny.



5 komentarzy:

  1. lubię sypkie pudry :) bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Zal by mi było tyle wydawać :D Ja jednak wole drogeryjne produkty, bo jak trafie na bubel to zal wywalonej kasy w błoto jest mniejszy :) wiadomo, że przy tak drogim produkcie jednak zastanowiłabym sie kilka razy nad zakupem, ale i tak nie mam gwarancji jak zareaguje z innymi kosmetykami bądź czy nie uczuli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale czasem dobrze jest sie poczuć burżujem :P

      Usuń
  3. Fajnie że znalazłaś dla niego inne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda by było kasy by go nie wykorzystywać :P

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...