expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 23 października 2014

Ziaja Bionawilżający krem do twarzy

Od 1,5 miesiąca używam codziennie kremu marki Ziaja. 
Jest to krem bionawilżający. 
O co w tym chodzi i jaka jest moja opinia na temat tego produktu dowiecie się poniżej.


Cena: ok 10zł / 50ml 
Opakowanie: Klasyczny dla marki plastikowy słoik. 

Dla zainteresowanych skład powyżej. Niestety zawiera gliceryna, parafinę i alkohol. Więc pewnei nie każdemu będzie odpowiadać. 

A oto co pisze o nim producent: 


Konsystencja: Dość lekka formuła, ale przy tym nawet gęsta konsystencja. 
Zapach: Przyjemnie pachnie herbatą. 


Moje odczucia: 
Przede wszystkim lubię go za zapach, pachnie przyjemnie herbatą, która ma za zadanie łagodzić podrażnienia. Z tym , że ja nie odczułam jakoś specjalnie tego efektu. Natomiast jeśli chodzi o nawilżenie jest ono średnie. Spodziewałam się większego efektu. Może jest to spowodowane tym iż jest to produkt bionawilżający,  a co za tym idzie ma również redukować wydzielanie sebum. Z doświadczenia wiem, że jak coś matuje to nie będzie mocno nawilżać. Co do samej redukcji sebum jestem zadowolona, gdyż krem naprawdę świeci się na twarzy dopiero po paru godzinach i to mnie bardzo cieszy. Szybko się wchłania, nie zostawiając tłustego filmu a to kolejny plus jeśli nakładam na niego podkład, który dobrze współpracuje z tym produktem. 

Po prawie skończeniu całego opakowania mogę stwierdzić , że nie jest to zły produkt. Jedyne czego mi brakuję to większego nawilżenia. Cóż, coś za coś skoro jest mat to nawilżenie zawsze będzie mniejsze. Za tą cenę jednak myślę , że warto :)


8 komentarzy:

  1. brzmi fajnie jako krem na dzień :) jednak ja używam raczej mocniej nawilżających kremów na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale na mojej liście jest ten matujący 25+.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kremik, lubię produkty Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama lubi kremy z Ziaja ale tego jeszcze nie miała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej z ziaji lubie płyn do higieny intymnej i zele. Niestety ale kremy nic kompletnie nie robia z moja skóra. Nie wymagam jakis cudów za taka cene, ale też żeby nic kompletnie nie robiły? Chyba wole dołożyć i kupic cos co dziala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jesli chodzi o typowe dzialanie tych kremow to sa slabe.

      Usuń
  6. Miałam ostatnio krem z Ziaji i ta parafina w składzie zapychała mi cerę, chociaż zbyt wrażliwej nie mam, więc już raczej się na inny nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. może by się sprawdził u mnie jako krem na noc:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...