expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 11 listopada 2014

Make-up

Oj w tym sezonie fiolety zdecydowanie są moimi ulubionymi i najczęściej królują w moim makijażu. 

Zatem przystąpmy do prezentacji :)





KOSMETYKI:
Twarz:
Podkład anffinimat golden beige
Puder ben nye neutral set
Puder estee lauder medium 3
Róż inglot nr 82

Oczy
Sleek chaos
Inglot pigment nr 85, cień nr 393, pigment nr 70, pigment nr 34
Kredka pupa kohl
Tusz Eveline

Usta
Make up revolution- make me magnificent


20 komentarzy:

  1. możesz mnie tak umalować :D masz nowe cykadełko??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie po prostu w nowym mieszkaniu lepsze światło mam :) a mój aparat to już ledwo zipie.

      Usuń
  2. Bardzo ładne kolory dobrałaś :D Ja bym tylko wyciągnęła tą kreskę do góry bardziej bo robi ci troszkę smutne oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba raczej kwestia mojej powieki :P

      Usuń
  3. Piękne kolorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczy bardzo fajne tylko pomadka mi się nie podoba :/ Taki kolor troszkę babciny ;P Ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt może być babciny bo to perła jest, aczkolwiek w tym sezonie postanowiłam błyszczeć :)

      Usuń
  5. piekny makijaż:) uwielbiam takie pomadki na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Piękne cieniowanie w załamaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny rozświetlający makijaż :) Podoba mi się to opalizujące coś na powiece :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te oplalizujące coś to kameleon z inglota nr 85 :)

      Usuń
  8. To pigmenty z inglota tak pięknie się mienią?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię fiolety jesienią :) Całkiem ładny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie dobrany makijaż. Kolor ust świetnie pasuje do makijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...