expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 15 listopada 2014

Nowe cienie Inglot.

Inglot niedawno wypuścił na rynek jesienną kolekcję kosmetyków.



W skład kolekcji wchodzą:

  • cienie do powiek
  • eyelinery w żelu
  • lakiery do paznokci

Sama nazwa nie do końca mnie przekonuje i kolorystyka też jakaś taka bardziej zimowa niż jesienna, zwłaszcza, że są to tak naprawdę chłodne barwy.

Jako, że jednak lubię nowości jak to przystało na kosmetyczną srokę - zaopatrzyłam się w dwa cienie z tych nowości.

 
 Te dwa cienie (nr 158 i 160) najbardziej mnie uwiodły z tej kolekcji.
158- to taki stalowy zielony, zdecydowanie zimny kolor.
160- róż połączony z brązem, raczej w chłodnej tonacji.

To co mi się najbardziej podoba w tych cieniach to fakt, że jest to kolorystyka która nie jest jednoznaczna i ciężko je nazwać.


Cienie są o wykończeniu perłowym. Łatwo się na nich pracuje bo są bardzo plastyczne i miekkie, nawet zaryzykowałabym określając je jako delikatnie mokre.

Każdy z nich dostaniemy w salonach bądź wyspach Inglota za cenę 13zł/szt.

Tak prezentują się na oku


Zdążyliście poznać już tą kolekcję?


10 komentarzy:

  1. Po ten bordowy chyba się przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich cienie:)bardzo ładna kolorystyka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam ten cień 160 ;)
    Jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze cieni z Inglota ale te wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam bo są dobrej jakości w przystępnej cenie :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...