expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 25 listopada 2014

Sesja

Ojjj dawno nie było żadnych zdjęć z sesji. Wynika to z faktu, iż większość zdjęć odbywa się w plenerze, a jak widać pogoda nie rozpieszcza :)

Na szczęście nawiązałam współpracę z super fotografem, który do dyspozycji ma studio foto. Zatem chłody nam nie straszne! :D

MUA: Ja
Foto Piotr
Modelka Donata

Backstage


W stylu Pin -up



I glam rock ;)





Przy okazji zachęcam Was do polubienia mojego nowego FB sygnowanego moim nazwiskiem na, którym zamieszczam tylko makijaże wykonane przeze mnie :)

SYLWIA MIKITA MAKEUP- KLIK


Dajcie znać czy zdjęcia Wam się podobają :)

17 komentarzy:

  1. no nieźle i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe makijaże i całościowo świetne stylizacje! bardzo mi się podoba zdjęcie podczas Twojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. szukaj dobrych fotografów bo zdjecia trozszkę słabe :D . .... ale oczywscie bez urazy bo kazdy keidys zaczyna :). JA dzisiaj właśnie się szykuje na zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie buduje pf wiec chodzi o troszke lepsze zdjecia niz z rasi :)

      Usuń
  4. podoba mi się wersja glam rock :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fantastyczne te fioletowe usta!
    Co to za produkt?
    Dodaje do obs :)


    Byłoby mi bardzo miło gdybyś znalazła chwile i odwiedziła i mojego bloga. Pozdrawiam!
    weemini.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  6. Super sesje i makijaze, gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże ciekawe, ale chyba nie do końca dopracowane. Albo tak dziwnie obrobione, albo zabieg celowy, że pomadka wygląda jakby rozlała się za konturami ust. A zdj same w sobie... hmm nie jestem zwolenniczką takich studyjnych zdjęć gdzie widać pomięte i brudne tło :( no ale cóż, są różne szkoły ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa to zdjecia tfp, czyli fotograf dopiero zaczyna :)

      Usuń
  8. wow ale super! sama ni wiem która stylizacja lepsza ;p

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...