expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Delia- płyn micelarny do cery wrażliwej

Pokochałam płyny micelarne i nie wyobrażam sobie zmywania makijażu czymś innym.
Kiedyś demakijaż wykonywałam przy użyciu mleczka. Źle wspominam ten czas, zwłaszcza moje oczy jakoś nie specjalnie tęsknią za tym produktem.

Od dwóch lat tj. odkąd pierwszy raz użyłam płynu micelarnego nie zastępuje go niczym innym. Jedyne co robię to testuje różne firmy.

Dziś o produkcie do którego zawsze wracam. 


Delia- płyn to koszt ok 10zł. Kupuję go w carefourze na dziale z kosmetyką.
Posiadam wersję dla wrażliwców, choć szczerze nie widzę różnicy między zwykłą wersją.


Dość proste opakowanie o pojemności 200ml. Butelka jest poręczna i posiada najprostsze z możliwych zamknięć. 



Zamknięcie solidne- nic się nie wylewa i łatwo się aplikuje odpowiednią ilość na płatek kosmetyczny.


Nie będę pisać eseji na temat właściwości tego produktu. Ponieważ dla mnie płyn ma spełniać tak naprawdę tylko dwie funkcje- dobrze zmywać i nie podrażniać. Ten płyn sprostał moim oczekiwaniom i zmywa nawet żelowy eyeliner. Nie piecze mnie po nim skóra więc jest ok. 
Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt iż producent pisze, że produkt jest bezzapachowy. Płyn pachnie- kwiatowo i dosyć przyjemnie. Nie lubię kosmetyków perfumowanych, ale ten zapach mi nei przeszkadza.

Zawsze do niego wracam w chwilach , gdy nie wiem na którą nowość czy też firmę się zdecydować.

Pewnie pojawią się pytania, jak on ma się do Biedronkowego płynu. Ten jest wydajniejszy- spokojnie starczy mi na ok miesiąc przy codziennym demakijażu. 

Jeśli nie wiecie na jaki zakup następnym razem się zdecydować, polecam wypróbowanie tego płynu. :)




11 komentarzy:

  1. Miałam z tej firmy i był kiepski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Widzisz dla każdego co innego :) Ja jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Nigdzie go nie widziałam, ale też nie szukałam. Mam swój z Green Pharmacy (tan 0.5 l) i jak tylko go zużyję to rozejrzę się za tym :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Delia u mnie rzadko gości sama nie wiem dlaczego, ale lubie poznawać nowe płyny micelarne więc pewnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuje go kiedyś :) Ale aktualnie mam micka z AA i sobie baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mnie zaskoczyłaś, bo myślałam, że Delia to tylko lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam płyny micelarne. Uzywam już od wielu lat i pewnie pozostaną ze mną na zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o proszę nawet eyeliner zmywa? ja raczej za micelami nie przepadam, bo wszystkie co do tej pory miałam w ogóle sobie nie radziły z demakijażem oczu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam nic z Delii , nawet nie zauważam tych produktów w drogeriach. :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...