expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 28 grudnia 2014

Kosmetyczne prezenty

Hello! Jak tam grubaski po Świętach?? :)

Każdy się chwali prezentami to i ja nie będę gorsza :)



W tym roku gwiazdka zdecydowanie obwita była w kosmetyki- choć nie tylko, ale o tym później...


Dużym zaskoczeniem był dla mnie prezent od mojej przyjaciółki. A mianowicie dostałam:
  • Mehron- sztuczna krew
  • Ben Nye- wosk do ran itp 
  • Mehron- sztuczne łzy i pot 
Więc moi mili -będą charakteryzacje !!! :D


Inglota lubię, więc dostałam kilka rzeczy
  • Rozświetlacz w płynie
  • Lakier 
  • Pigment matowy
  • Brokat
  • Lip Duo w dwóch kolorach <3
  • Pomadka 
  • Cień 

Tych produktów przedstawiać chyba nie trzeba :P
  • Syberyjskie czarne mydło Detox 
  • Tangle Teezer compact 
Dodatkowo z nie kosmetycznych prezentów, ale za to praktycznych  dostałam:

  • Blender stojący od braciaka :) chyba wierzy, że nauczę się gotować :P 
  • Ręczniki do mamusi- zawsze o mnie dba <3
  • Różowy milusi, cieplusi szlafrok od współlokatorki - bo marznę, no i mam fazę na róż. :D

A Wy co dostaliście? Zadowoleni? Czy trafiło się coś co nie przypadło do gustu? 


12 komentarzy:

  1. Świetne prezenty ;) Najważniejsze, że Tobie przypadły do gustu ;) Ja na swoje też nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, w tym roku Mikołaj obfitował u Ciebie w kosmetyczne prezenty! Bardzo fajne kosmetyki z Inglota, a mydło północne sama posiadam - jest bardzo fajne :) O blenderze marzyłam od dawna z zamiarem robienia smoothie i koktajlów, a kiedy w końcu się doczekałam, to zrobiłam je tylko kilka razy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci takich prezentów :). I nie mogę doczekać się charakteryzacji :). Sztuczna krem brzmi ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stuff :D Ja czekam na charakteryzacje! Sama też się muszę zabrać wreszcie i coś odwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko idealne!!! U mnie też kilka kosmetycznych produktów i biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę ofocić swoje prezenty i się pochwalić :D No i oczywiście zachwyt wzbudziły we mnie elementy do stylizacji - czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dostałaś prezentów :) i to jakie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem błyszczyków duo z Inglota. Są chyba mocno kryjące, ale ciekawe jak z trwałością.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...