expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 16 grudnia 2014

Mikołajkowe spotkanie charytatywne.

Spotkania blogerek lubię, jest to zawsze kolejna szansa do poznania kogoś nowego i zobaczenia twarzy na żywo których blogi się na co dzień czyta. :) 
Jeszcze bardziej lubię spotkania gdy są one połączone z czymś pożytecznym.

Tak było tym razem. 
Spotkałyśmy się wszystkie 7 grudnia w kameralnej restauracji Piony Poziomy.  Gdzie tego dnia restauracja została specjalnie dla Nas otwarta, gdyż normalnie w niedzielę jest nieczynna. :)

Organizacją spotkania zajęła się Ola, która spisała się cudownie! <3

Spotkałyśmy się by spędzić razem miło czas , a przede wszystkim by wesprzeć finansowo potrzebujących. 

Było dużo wąchania przecudownych świec, wosków i ogólnie pachnideł, gdyż na starcie odbyła się prezentacja firmy KiaCandles. Jak pewnie się domyślacie królowały zapachy z YC, które wszyscy dobrze znamy. Choć mnie osobiście zainteresowały woski z Kringle Candle, mają super opakowania wosków!




Kolejna prezentacja to marka Mary Key- niestety nie mam zdjęć.
Do tej pory dość sceptycznie podchodziłam do tej firmy- być może to się zmieni :)

Później przyszła kolej na coś z kosmetyków naturalnych, czyli Marokosklep .
Oleje, olejki i te sprawy- ostatnio bardzo polubiłam choć dopiero zaczynam z nimi przygodę.

Główną atrakcją była loteria z której pieniądze zostały przeznaczone na cele Fundacji Corinfantis , która zajmuje się małymi dziećmi z wadami serca. Uzbierała się dość fajna suma bo 1430zł. Zawsze jest to jakaś cegiełka dla maluchów. :)




Ja wylosowałam:


Zestawy do włosów, olejek z avocado, krem do rąk i zestaw do ciała w którego w skład wchodzi-balsam, żel, mgiełka-


Oczywiście były też ploty i ploteczki :)



Na koniec prawie wszyscy razem na zdjęciu :)


Serdecznie pozdrawiam wszystkie dziewczęta, które były ze mną. :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo miło było się spotkać i poznać, zwłaszcza, że bez przerwy kogoś mi przypominałaś. No i chyba była ta Scarlett :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mam nadzieję, ze przynajmniej Scarllet budzi w Tobie dobre emocje :)

      Usuń
  2. było super! mnie zainteresowały świece z Village Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam być, ale rozłożyło minie choróbsko :(

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...