expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 18 grudnia 2014

Pakowanie prezentów.

Większość z Was pewnie ma już zapakowane prezenty dla najbliższych. Ja właśnie borykam się z tym problemem.

W internecie znajdziemy dużo inspiracji jak to zrobić.

Od klasycznych zdobień



Po bardziej wymyślne i skomplikowane.



Niżej filmik z bardzo pomysłowym pakowaniem prezentów.


Ponieważ mam dwie lewe ręce do pakowania prezentów i nigdy nie umiem tego ładnie zrobić bardzo przypadł mi do gustu pomysł z szarym papierem, który jest banalny. Idealne rozwiązanie dla beztalenci takich jak ja :)



Pochwalcie się jak Wy pakujecie prezenty najbliższym :)


5 komentarzy:

  1. ten ostatni pomysl interesujący :) na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze cuduję :D Uwielbiam pakować prezenty - może nie jestem profesjonalistkę, ale przynosi mi to mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam na Pinterest sporo inspiracji, między innymi pudełko z papierowego kubka i inne "recyklingowe" pomysły. Świetne wstawiłaś zdjęcia pudełeczek złożonych jak origami, niesamowicie wyglądałyby pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka jest fajna, ale najbardziej podobają mi się w zwykłym papierze pakowym szarym przewiązane sznurkiem plus jakieś delikatne ozdoby :) Mają taki swój niepowtarzalny klimat bez zadęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety jestem totalna noga jesli chodzi o plastyczne umiejetnosci i mimo ze patrze, probuje nasladowac - to zawsze wychodza mi male potworki, zmiast zgrabnych paczuszek - wiec stawiam jednak na paczki ;/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...