expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 20 grudnia 2014

Wigilne fiolety

Choć być może większość z Was tak jak i ja nie czuje magii świąt to one zbliżają się coraz szybciej nie ubłaganie.

Na ten czas przygotowałam szybki i prosty make-up. 





Myślę, że kazdej z Nas będzie dobrze w takim makijażu, zwłaszcza zielonookim :)

KOSMETYKI:
Twarz:
Pierre Rene Skin Balance nr 20
Ben Nye Neutral Set 
Estee Lauder nr 03 Medium 
Astor Peachy Coral 

Oczy: 
Inglot; 373,487,358, (sypki) 86
Wibo 
NYX Jumbo Milk 

Usta: 
Essence

9 komentarzy:

  1. Ja lubię mocniejsze akcenty :)
    U mnie małe rozdanie z marką Kallos - jeśli masz ochotę zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo elegancki, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Usiłuję sobie wmówić, że z pewnością uda mi się go odtworzyć w święta, ale chyba to niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade! :) Wierzę w Ciebie :)

      Usuń
    2. Pokombinuję, a jak nie to Ty będziesz mnie malować :D

      Usuń
  4. Piękny, wyglądasz bardzo szykownie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...