expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 23 stycznia 2015

Kodi- Professional

Jest moda na rosyjskie, ukraińskie i syberyjskie kosmetyki do pielęgnacji....A co powiecie na lakiery do paznokci? :)


Kodi-Professional to ukraińska marka specjalizująca się w lakierach do paznokci. Poza klasyczną ofertą, posiadają również lakiery hybrydowe i wszystko co do takiego manicure jest potrzebne.


Cena
 7 ml = 27 zł 12ml = 35zł 
DO KUPIENIA TU- KODI-PROFESSIONAL

Testowałam dwa rodzaje lakierów, klasyczną kryjącą emalię i lakier piaskowy. 

Piasek w kolorze pudrowego różu wygląda cudownie nr tego lakieru to 330.  Natomiast klasyczna czerń to nr 040.


Lakiery te posiadają średniej szerokości pędzelki, płasko ścięte. Aplikacja nimi jest wygodna i nie sprawia żadnych problemów. Włosie w pędzelku się nei rozczapierza przy malowaniu więc nie uzyskamy nim niechcianego efektu. 


Konsystencja w obu przypadkach jest gęstawa, ale mi to bardzo odpowiada gdyż wolę gęstsze lakiery niż samą wodę.  
Lakier dobrze się rozprowadza i nie pozostawia smug. Jeśli chodzi zaś o schnięcie ma dość klasyczne. Czyli nie jest to lakier szybkoschnący, ale też nie musimy czekać wieki aż zastygnie.


Krycie oceniam na bardzo dobre. Chyba zawsze jest problem w znalezieniu dobrze kryjącego czarnego lakieru. Powyżej jest to jedna warstwa ! :) 


Lakier zostawia ładny połysk więc, ja osobiście nie używałam żadnego topu nabłyszczającego.


Zostałam mile zaskoczona przez te lakiery.
Jak wiecie mam bardzo miękką płytkę paznokcia i żaden lakier , czy to z topem czy bez nie trzyma się u mnie dłużej niż 2 dni.

Natomiast te lakiery wytrzymały 5 dni na moich paznokciach! I to bez utwardzacza. 


Na pewno pomyślę o innych kolorach.

I Was serdecznie zapraszam do przyjrzenia się im bliżej. :)


8 komentarzy:

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...