expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 19 lutego 2015

Pat&Rub Relaksujący Olejek do Ciała



Tak jak w temacie dziś napiszę słów kilka o wyżej wymienionym produkcie.

Cena: 65zł/ 125ml

Kilka słów od producenta:

Relaksujący Olejek do Ciała  nawilża i odżywia skórę, pachnie odprężająco trawą cytrynową i kokosem.
Olejek jest kosmetykiem naturalnym, został skomponowany z naturalnych, tłoczonych na zimno olejów roślinnych, które regenerują i wzmacniają naturalną barierę hydrolipidową skóry, pomagają jej utrzymać prawidłowe nawilżenie. Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza ją i oczyszcza.


Produkt zamknięty jest w szklanej butelce z pompką, co zdecydowanie ułatwia aplikację olejku. 
Na moje ciało w rozmiarze size plus wystarczą 4 pompki by je dobrze nawilżyć.

 
Kolor olejku przypomina mi trochę mocno rozwodnioną herbatę. Na skórze jednak nie pozostawia żadnego koloru. 


Konsystencja typowo oleista, dość tłusta. 

Moja opinia:
W tym produkcie uwiódł mnie przede wszystkim zapach- uwielbiam trawę cytrynową! Zapach jest przyjemny i koi, wycisza mnie przed snem. Z racji tego ,że jest on dość tłusty masowałam nim ciało po wieczornej kąpieli. Co prawda olejek dobrze się wchłania, jednak wolałam nie ryzykować pobrudzenia ubrania. 
Dobrze nawilża i wygładza skórę. Oczyszczania i napięcia skóry nie zauważyłam. Za to sama w sobie po zastosowaniu tego olejku wyglądała bardzo dobrze. Hmm tak promiennie..jeśli w ogóle można użyć takiego stwierdzenia w tym przypadku :P 

Produkt starczył mi na ok miesiące, więc jest to zapewne jego wielki plus. 

Generalnie jestem zadowolona i być może rozważę kupno innego tego typu produkt z tej firmy. 

Znacie? Lubicie? 


10 komentarzy:

  1. Nie znałam tego olejku, ale firmę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dawna chcę kupić coś z tej firmy...ale póki co czekam na jakieś większe fundusze;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię zapach trawy cytrynowej w kosmetykach. Kusząco wygląda ten olejek :) Ja jeszcze nie miałam nic z marki Pat&Rub, ale postanowiłam sobie, że w 2015 muszę coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam, lubię i używam nie tylko na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy tej firmy mnie nie przekonują ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!
    www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale ten zapach mnie tak drażnił, że w ogóle mnie nie relaksował ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten olejek. Jest świetny i klasyfikuje go bardzo wysoko w moim prywatnym rankingu kosmetyków tego typu. Na pewno warto go sobie zafundować.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...