expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 21 marca 2015

Najmodniejsze kolory wiosna/lato 2015

Przygotowałam zestawienie najmodniejszych kolorów na nadchodzący sezon. Opracowałam je na podstawie próbników z firmy Pantone, która zajmuje się produkcją systemów wykorzystywanych w poligrafii.

 Głównym kolorem tego sezonu i ogólnie całego roku jest już chyba dobrze wszystkim znana Marsala. Cały świat oszalał na jego punkcie. Barwa ta pochodzi od włoskiego wina Marsala.

 Nie ma wiosny i lata bez niebieskiego! W tym roku królować będzie Classic Blue. Choć ja przyznam szczerze, że lepszy taki kolor niż typowo błękitny, którego nie lubię :)
Jak co roku modne są pastele. Coś jest w tych kolorach, że zawsze są na topie wiosną i latem. Chyba kojarzą Nam się ze świeżością, słońcem itp.

Marzysz o lecie w Prowansji? Możesz mieć jego namiastkę odziewając się w kolor lawendowy.


 Oczywiście nie mogło zabraknąć pochodnych koloru brzoskwiniowego, czyli w tym przypadku Tangerine. Zdecydowanie ten kolor jest bliski memu sercu <3
 Lody, lody, lody...Nieodzowny element sezonu wakacyjnego. W tym roku zajadać będziemy się tylko truskawkowymi. Strawberry Ice to kolor, dzięki któremu przeniesiecie się do lata z dzieciństwa.


Sporym dla mnie  zaskoczeniem okazały się nieoczywiste kolory na ten sezon. Zupełnie nie kojarzą mi się z wiosną. Zaryzykowałabym stwierdzenie , że są to kolory raczej jesienno-zimowe aniżeli letnie. Zdecydowanie przykuły moją uwagę.

Odcienie szarości- Titanium i Glacier Gray to nie tylko kolory, ale i faktury. W tym sezonie stawiamy na błysk oraz strukturę materiału. Liczy się trójwymiarowość. 



Kolor zielony zawsze obecny wiosną. Lecz tym razem nie będzie to odcień świeżej, młodej trawy a wręcz odwrotnie....bo te barwy są dla mnie dość..."zgniłe".  Ale mają coś w sobie z Zaczarowanego Ogrodu.
 A jak Wam podoba się kolorystyka na ten sezon? :)
Któryś będzie Waszym ulubionym?

10 komentarzy:

  1. Pierwsze dwa to zdecydowanie moje kolory :) Reszta we mnie powoli kiełkuje, ale od kiedy pozbyłam się czerwieni na rzecz blondu mogę bardziej poszaleć z kolorami zarówno ubrań jak i w makijażu i powolutku zaczynam z tego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo , odkąd nei jestem ruda to mogę szaleć z kolorami
      :)

      Usuń
  2. To wpasowałam się w te trendy kolorów :) Mam lakiery w kolorze marsala, szukam sukienki niebieskiej i szarej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lawendowy to mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kosmetyki to jak najbardziej, ale w garderobie o tym kolorze źle się czuje :P

      Usuń
  4. no na marsalę jest szał, mi też się podoba, ale chyba nie mam nic z tym kolorze :P
    i niebieski i pomarańczka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już lakier, pomadkę i poluję teraz na coś z ciuchów :)

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...