expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 7 kwietnia 2015

Hot N Cold

Hej! 
Jak tam po Świętach? 2kg do przodu co? :) 

Już bardzo chce mi się wiosny, zwłaszcza biorąc pod uwagę iż w zeszłym roku o tej porze było już ciepło. 

A teraz taka pogoda, że nie wiadomo czy się ubrać..


Czy rozebrać...i to dosłownie... :P 


Natchniona przez pogodę stworzyłam ten make-up, który aż krzyczy tęsknotą za ciepełkiem. Z drugiej zaś strony ciemny grafit go trochę trzyma w ryzach.




 Usta w jednym z najmodniejszych kolorów na ten sezon czyli Tangerine- wiecie co to za odcień pisałam o nim Tutaj.


A czy Wy też tak mocno pragniecie słońca? 


15 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kolorki, masz bardzo ładną oprawę oczu:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:) Ps. Chyba u wszystkich taka pogoda:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy makijaż, chociaż oczy nie dla mnie, bardziej przemawia do mnie kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki! wyglądasz bardzo ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkus ładnie wybija kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz, po świętach będzie trzeba zrzucić te kalorie. :P
    Świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, przywołuje wiosnę i ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super mejkap, bardzo fajna kolorystyka :) i szmineczka śliczna! jaka to jest dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturówka Inglor nr 3.. i błyszcyzk Inglot nr 89

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...