expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 4 kwietnia 2015

Odkryj Prowansję z Le Petit Marseillais

Jak tam ? Posprzątanie i pogotowane na Święta? Skoro tak, to czas się zrelaksować.

Dziś przybliżę Wam troszkę Prowansjię. Sama miałam okazję znaleźć się w niej na chwilę. :) 

Mianowicie w zeszłym miesiącu brałam udział w warsztatach z tą marką.Spotkanie odbyło się w Łazienkach Królewskich w restauracji Belvedere- Przepiękne miejsce. <3


Le Petit Marseillais stworzyło nowy żel o zapachu Cytryny i Werbeny. Aromatyczna mieszanka, która koi zmysły jednocześnie mobilizuje do działania.

Na warsztatach mieliśmy okazję stworzyć własnoręcznie naturalny peeling do ciała. 


Wszystkie składniki są w 100% naturalne. Pierwszy raz miałam okazję tworzyć kosmetyk DIY i przyznam, że jest to super zajawka. Jednak nie do końca to moja bajka. Na co dzień jestem zbyt leniwa :P 

W pierwszej kolejności według praw fizyki mieszamy ze sobą konsystencje płynne. 
Czyli wszystkie olejki tj. migdałowy, z cytryny i werbeny.

Do tego dodajemy opcjonalnie sól morską bądź cukier trzcinowy.

Na koniec skórka z cytryny i do ozdoby listki werbeny. :)

I takim oto sposobem mamy gotowy peeling do ciała.


Peelingu już używałam i stwierdzam, iż jest to kosmetyk cudowny. Super złuszcza naskórek i nawilża. A połączenie zapachowe mocno odpręża. 

Lubię tego typu spotkania, bo nie tylko mogę poznać nowinki kosmetyczne, ale jest to również cudowna okazja do spotkania ze znajomymi z blogsfery i poznania kogoś nowego. :)

Jak widać rozmawiać można godzinami i się rozpływać..co nie Kasia? :)

Sylwia, Kasia, Monika

Marta, Ania i Ja

Bardzo wyraaaaźne selfie z Sylwią

Z Moniką

i najlepsze zdjęcie ze ścianki :P
Dzięki Le Petit Marseillais za spotkanie i pachnące wspomnienia :) 


Z tymi kosmetykami mój prysznic jest o niebo lepszy. 



9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spotkania :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci się udało dostać na takie fajne spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania zawsze są fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że świetnie się bawiłyście. :-)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! Wesołych Świąt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecie w iankiem na glowie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki. A spotkanie i warsztaty widzę, że udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spotkanie, podoba mi się wprowadzenie zabawy w DIY :]

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...