expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 15 kwietnia 2015

Palmer's Łagodzący Krem Do Twarzy

Dziś o kosmetyku tj. kremie, który stosuję od dłuższego czasu.

Palmer's Daily Calming Facial Lotion to inaczej łagodzący krem do twarzy. Stworzony do cer podrażnionych i skłonnych do zaczerwienień. 
 

Cena: ok 40zł/ 100ml
Opakowanie: Plastikowa tuba.


Dostępność: Internet , Apteki , drogerie kosmetyczne np. Hebe
Konsystencja: Gęsta, treściwa, ale nie lepka


Głównym zadaniem tego kosmetyku jest łagodzenie i wyciszenie podrażnionej skóry. Dodatkowo krem ma nawilżać twarz. 
Aktywne składniki kremu to : masło kakaowe, masło shea, witamina E, proteiny mleczne, ekstrakt z aloesu, rumianku i wiesiołka, opatentowana formuła MLE (Multi Lamellar Emulsion) Technology, które mają zapewnić nam obietnice powyżej. 
Czy tak się stało? O tym za chwilę.


Moja opinia:
Zacznę od tego, że bardzo dużym plusem jest pojemność. To, aż 100ml kremu! Takie gabaryty nie zdarzają się często za tą cenę, zwłaszcza w kosmetykach do twarzy.
Kolejna dobra rzecz to konsystencja- ja tam lubię jak krem jest gęsty i treściwy. Dodatkowo lotion szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej warstwy na skórze.
No i chyba to koniec plusów niestety. 
Co do zapewnień producenta to nie odczułam jakoś specjalnie, by krem łagodził moje podrażnienia. Nie przynosił mocnej ulgi, ale też jeszcze bardziej nie skrzywdził mojej buzi. Może oczekiwałam od tego produktu zbyt wiele w kwestii łagodzenia. Chciałam odczuć efekt WOW! A odczułam coś troszkę lepszego niż zwykły krem. Jeśli chodzi zaś o nawilżenie, według mnie jest praktycznie znikome.
Jest jeszcze jedna rzecz, która bardzo mocno mnie drażni w tym produkcie. Mianowicie zapach! Niby troszkę czuć masło kakaowe, ale nie jest to woń przypominająca czekoladę. Dla mnie ten krem wręcz śmierdzi...czymś czego nie potrafię nazwać. Całe szczęście zapach szybko się ulatnia i nie pozostaje na skórze. 

Mam mieszane uczucie co do tego produktu, z jednej strony zachwyt nad rzeczami ...które jednak są drugorzędne z drugiej strony rozczarowanie, jeśli chodzi o działanie.


5 komentarzy:

  1. Z tej firmy znam jedynie balsam dla kobiet w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kosmetyki palmers już nie zagoszczą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie dla mnie krem, ale widzę ze i tak bym go nie kupiła po Twojej opinii :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie lubię kosmetyki Palmers'a, szkoda jednak, że ten krem nie do końca spełnił to, co producent obiecywał

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...