expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 maja 2015

Przegląd makijaży z pokazów Ready to Wear


Oczywiście wiosna zawitała do Nas już na dobre-przynajmniej ja mam taką nadzieję :) 
Jeśli chodzi o trendy w ciuchach na ten sezon to na pewno już wiecie jakie stylizację będą gościć u Was w szafach.
No , ale halo halo co z make-up'em?! 
Dziś przybywam z przeglądem makijaży na ten sezon z kolekcji Ready to Wear  inaczej Pret-a-porter. Czyli kolekcje "gotowe do noszenia".

Większość z tych makijaży ma wspólny mianownik czyli zdrową naturalną i promienną cerę. 
 


I tak oto Altuzzara, proponuje Nam nowoczesną wersję Twiggy. Doklejany kawałek rzęs to propozycja dość ekscentryczna, ale z powodzeniem możemy zastąpić ją wytuszowaniem rzęs tylko na samym środku. Do tego matowe usta w kolorze pink i make-up gotowy :) 


Natomiast Dries van Noten stawia na make-up no make-up. Oczywiście musi się taki makiiaż czymś wyróżniać. Tutaj mamy złotą farbkę na środku warg.
Pomysł super bo możemy kombinować z różnego rodzaju kolorami :)

Erdem zaproponował coś co mi osobiście bardzo przypadło do gustu. Zero tuszu na rzęsach i wybielone brwi. Jestem posiadaczką jasnej oprawy oczy tzn praktycznie jej nie mam. Naturalnie bez makijażu wyglądam jak modelka powyżej, więc niezmiernie się cieszę, że w końcu moje białe brwi są w trendzie :P



Jest coś co mnie zaskoczyło w tym roku.  To makijaż od Diane Von Furstenberg. Wiosna- lato to raczej czas delikatnych i zwiewnych stylizacji i minimalizmu w każdej postaci zaczynając od jedzenia a kończąc na mini którą zakładamy do pracy.  Nie mniej jednak ta projektantka poszła jak to mówi gimbaza "grubo" bo do wiosennych kiecek zaproponowała mocne smokey eyes i dużo rozświetlacza. Czyli coś co mi się kojarzy osobiście raczej z sezonem zimowym.

Dior

Dior

Fendi
Natomiast Dior i Fendi utrzymują się w klasycznych skojarzeniach. Czyli pastelowe kreski na powiekach. Dodatkowo faktura tych kresek jest zaskakująca. Ponieważ są to najprawdopodobniej papierowe kolorowe kreski. Za to my możemy takie kreski możemy wyczarować kolorowymi eyelinerami, których teraz jest dostatek :)


Chcesz postawić na mocniejszy akcent? Albo wychodzisz z pracy i musisz szybko się "podrasować", by nadać swojemu wyglądowi trochę mocniejszego i wieczorowego charakteru?
To noś czerwona pomadkę jak Burberry, do tego mocne brwi i jesteś fashion victim.

To by było na tyle jeśli chodzi o pret-a-porter. Wybrałam te najciekawsze makijaże. Bo jak wiadomo wiosna lubi naturalny wygląd , wiec wszystkie inne stylizacje są zachowane raczej w tonacji nude :)

Któryś pomysł przypadł Wam jakoś szczególnie do gustu?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach ;)


8 komentarzy:

  1. Bardzo dziwne te makijaże :) Tylko Fendi mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diane Von Furstenberg najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wersja ostatnia - czerwone usta i mocne brwi :) Albo kolorowe kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie to takie dziwadła trochę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę tak, ale przecież to makijaże z pokazów mody. :)

      Usuń
  5. Propozycja Burberry najbardziej przypadła mi do gustu :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...