expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 7 czerwca 2015

Ulubieńcy Maja

Dziś na szybko liku ulubieńców Maja :)
W taką pogodę raczej stawiam na minimalizm.



  • 1. Bezwzględny faworyt wśród bronzerów do konturowania. Uwielbiam i namiętnie go używam. Inglot nr 505/ 32zł
  • 2 .Eveline nie jest moją ulubioną firmą, ale cenie je za tusze. Ten wyżej bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Cena ok 12zł
  • 3. Często miewam przesuszone usta, więc nie obejdzie się bez balsamu. Ten ma piękny czekoladowy zapach i słodki smak. Cena: ? Nie wiem,  bo dostałam w prezencie.

  • 4. Moje małe uzależnienie- błyszczyki do ust. Mam ich dużo a te z serii Hot  Color są naprawdę warte uwagi. My secret ok 10zł
  • 5. Podkład nawilżający, który daje średnie krycie to ostatnio mój faworyt. Inglot nr LW300 55zł
  • 6. Cieni mam mnóstwo, więc powoli staram się je zużywać. W maju postawiłam na Sleek Chaos ok 35zł
Znacie, któryś z tych kosmetyków? Ciekawa jestem czy u was też się one tak sprawdziły jak u mnie?

14 komentarzy:

  1. Moja mama miała ten tusz, testowałam go, ale jakoś mnie nie uwiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama miałam jedną z maskar Eveline i była świetną. Trochę szybko się zescha, ale działanie miała naprawdę dobre :). Co do masełka TBS sama zastanawiam sie czy go nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe zużycie paletki sleeka :) spodobały mi się kolory, ale wcześniej jakoś nie widziałam tej wersji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nic, mam OH So Special i został mi tylko jeden cień :)

      Usuń
  4. Żadnego nie znam. Mój tuszowy ulubieniec to Bell z serii hipoalergicznej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam teraz tego tusz z eveline i jestem nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Inglot ma w swojej ofercie nawilżające podkłady, muszę mu się koniecznie przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi ulubieńcy, bardzo ciekawi mnie ten balsamik. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie znam Twoich ulubieńców :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czekoladowe zapachy w kosmetykach :) Po mazidła do ust sięgam każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...