expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 31 lipca 2015

Moje ostanie klientki

Hej, 
Wróciłam z wakacji i niby wszystko w porządku, ale czasu brak. 
Wiele się dzieje w moim życiu prywatnym.
Poniżej możecie zobaczyć efekty mojego zagospodarowanego czasu.

Przy okazji zachęcam Was do odwiedzenia mojego profilu na FB gdzie zamieszczane są tylko informacje związane z moją pracą wizażystki. <KLIK>



Blanka w make-upie na imprezę urodzinową koleżanki.


Sylwia poprosiła mnie coś w neutralnych barwach, wybrałam błyszczące złoto, które podkreśla opalenizne.


Weronice zaproponowałam odcienie turkusu, które idealnie współgrają z brązową tęczówką.


U Gosi postawiłam na bardzo dziewczęcy look.

I jak Wam się podoba? :)

11 komentarzy:

  1. Każdy z makijaży bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaże ! :) Ostatni najbardziej mi się podoba! :) Kiedyś tak się malowałam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne makijaże- kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pasowałyby turkusy, podobnie jak Weronice <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Dziewczyny w pięknych makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne, chociaż moje serce skradł numer trzy :) Weronika wygląda świetnie w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże są fantastyczne. Po każdej dziewczynie widać, że robiła je profesjonalistka. Naprawdę zazdroszczę umiejętności.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...