expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 11 lipca 2015

Ulubieńcy Czerwca

Dziś na szybko o kosmetykach, których używałam najczęściej w czerwcu.

 Pielęgnacja:

  1. Natura Siberica północne mydło detox - cena ok 50zł. Głęboko oczyszcza i przyjemnie pachnie. Skóra po nim jest gładka i miękka. Ale uwaga może wysuszać.
  2. Ziaja Activ- Dezodorant w kulce. Cena ok 10zł. Przyjemnie pachnie i neutralizuje zapach potu. Dodatkowo zapobiega nadmiernej potliwości.
  3. Rival De Loop- cena ok 5zł . "Rybki" nawilżające. Mocno koją moją podrażnioną i suchą skórę. Stosuję je w chwilach gdy moja twarz przechodzi kryzys.
  4. The Body Shop Masło do ciała brzoskwiniowe. Cena ok 65zł/200ml. Piękny zapach i super zwarta konsystencja. Nawilża i ujędrnia skórę.


  1. My Secret- puder brązujący cena ok 15zł- Idealny do konturowania, ponieważ jest matowy. Co prawda jest to ciepły odcień ale przy opalonych skórach dobrze się sprawdza.
  2. Inglot- tusz for long mascara cena 55zł. Daje spektakularny efekt. Tj. rzęsy są mocno pogrubione i lekko wydłużone. 
  3. Annabelle Minerals- Light Gold cena ok 40zł. Latem używam tylko podkładów mineralnych, bo mają dobre krycie, które można stopniować ale jednocześnie nie czuję ich na skórze. 
  4. Revlon Baza rozświetlająca - cena ok 70zł. to moje odkrycie ostatnich miesięcy. Baza jest rozświetlająca ale bez zbędnego shimmeru. Rozświetla kolorem, gdyż jest lekko różowa. Skóra po niej jest gładka i promienna. No i najważniejsze zdecydowanie przedłuża trwałość makijażu.
  5. Produkty do oczu- NYX Jumbo milk cena 20zł- ostatnio używam jej jako bazę pod cienie. Vipera cena ok 12zł. Piękna chabrowa kredka do oczu. Idealnie podkreśla kolor mojej tęczówki. Lovely cena ok 10zł- cielista kredka o wszechstronnych zastosowaniu. Używam jej pod łuk brwiowy na łuk kupidyna i na linie wodną. Lovely Eyeliner cena ok 12zł. Typowo wakacyjny kolor. 

13 komentarzy:

  1. ja lubię podkład z revlonu photoready bazy nie miałem

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię te kapsułki nawilżające z rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej mamie podarowałam te masło, pięknie pachnie i nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto go upolować na jakiejś promocji :) Np w piątek w Hebe jest -40% na Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo dawno nie miałam tych kapsułek z Rossmanna. Lubiłam je bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sprobuj sobie bloker z ziaji ... lubię ich produkty paszkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam właśnie Revlon PhotoReady i absolutnie go pokochałam :) Jst rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą photoready i ona jest świetna :) malowałam nią koleżanki make upy wytrzymały całą noc sylwestrową :) !! Z jednej strony rozświetlenie z drugiej matuje bo twarz nie wydziela tyle sebum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam podkład z Revlona. moim zdaniem bardzo dobrze kryje i wygładza.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...