expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 8 sierpnia 2015

Róż - Kobo Professional

Dzisiaj słów kilka o różu do policzków z Kobo.

Praktycznie nie znam kosmetyków tej marki, bo jakoś nie wzbudza we mnie "chciejstwa" i w sumie nie wiem czemu.  :P


Ten róż dostałam w prezencie i bardzo sceptycznie do niego podchodziłam.
Jednak się nie zawiodłam, ale o tym później.

Cena to ok 15zł.
Opakowanie: Bardzo prosta forma bez żadnych zdobień  czy tam udziwnień
Kolor nr 203 Marsala- Jakże modny w tym roku odcień, zgaszonego przybrudzonego różu. Myślę, że jest to kolor bardzo uniwersalny i przy wielu karnacjach się sprawdzi. 
Z moją buzią bardzo dobrze współgra :)


 Pigment: Jest mocny co sprawia, że wystarczy niewielka ilość by zaznaczyć nasze policzki naturalnym rumieńcem.
Przyznam, że to mnie zdziwiło gdyż w opakowaniu ten produkt wydaję się dość twardy, ale nic bardziej mylnego. Super się go nabiera nawet bardzo miękkim pędzlem.
Zapach: Dość metaliczny, ale nie pozostaje na skórze.


Wykończenie: Matowe. Zawiera on skrobię kukurydzianą, która ma za zadanie pochłaniać nadmiar sebum.


Trwałość: Dobra. Po paru godzinach nie tworzą się plamy, jak to czasami bywa z innymi tego typu kosmetykami.

Znacie róże tej firmy? 
Ja z pewnością przyjrzę im się bliżej bo są warte uwagi. :)

 

16 komentarzy:

  1. Eej, to musisz spróbować cieni do powiek - są naprawdę fajne i tworzy się nimi najpiękniejsze dymki :) Też kiedyś byłam trochę na nie jeśli chodzi o tę markę, ale to dlatego że jej nie znałam, teraz tyyyle produktów szalenie polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pigment i się go pozbyłam bo nijak nie dało się go rozblendować tj przy cieniowaniu kolor znikał po prostu. A cieni prasowanych jeszcze nie używałam.

      Usuń
  2. Ja jestem wierna Bourjois i MAC, ten mi akurat bardzo MAC'a przypomina ;) I chyba w naturze była ostatnio promocja na produkty Kobo, ciekawe czy jest nadal :P
    Zapraszam również do mnie, nowy post KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze różu z tej firmy. Wygląda świetnie - mój ulubiony kolor różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A szkoda bo róż naprawdę działa cuda! :) Dzięki niemu możemy rozpromienić sobie cerę i odjąc lat :)

      Usuń
  5. Nie znam róży Kobo, ten ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój kolor bardzo:) piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny odcień na skórze wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę świetnie wygląda muszę wypróbować !
    Zapraszam do czytania naprawdę fajnego bloga http://mevrox.blogspot.com/ naprawdę warto dziewczyna ma dużo do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiele kosmetyków mam tej marki, aczkolwiek róże bardzo lubię, więc muszę się im przyjrzeć:]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam parę cieni tej firmy i pigmentów :D Szkoda, że nie ma koło mnie natury bo chętnie kupiłabym ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ni znam osobiście tego różu, ale dużo pozytywnych opinii słyszałam na jego temat. Zresztą w internecie aż huczy od super opinii.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...